Bestaan er xbox songs zo ja welke dan En bestaan er ook gamecube songs? Van playstation heb ik al gevonden: Eiffel 65 - Playstation 2
M'n zoon was gister jarig, hij werd 8 jaar oud de schat. Hij vroeg aan mij een X-Box en die heeft hij ook gehad. In z'n ene hand een X-Box in de andere een game ik kon hem niet begrijpen maar toen zei m'n zoontje lief Ik heb hier een X-Box om te gamen Halo(oohh) is echt helemaal the bomb deze game laat ik zien aan m'n vrienden tot zij 'm ook kopen die mooie game... inhaken en meezingen Copyrights to De Maki, 2002, all rights reserved
Woehaaaaaaaaaahahahaa. Vette tekst De Maki. Vervolg: En als ze 'm hebben spelen wij online Ik schiet ze kapot, we hebben heel veel gein Dus koooooop nu toch snel een Xbooooohooox En speel met mij meeeeheeeeheeeeheeee Wie volgt?
desnoods koop je een gamcube met een controller of 2 maar als je nu niet mee kan doen dan doe je nooit meeeer meeeeeeheeeeeeeee linkin xbox park XBOX is in my heaaaad A word a can not feeeheeel XBOX is on my skiiiiiiin A word i can now feeeheeel LOL
die playstation song is al oud, die is nog van playstation 1. Gamecube heeft wel een song trouwens, van Xbox heb ik nog niks gevonden
De xbox is DE console Als je hem niet hebt dan ben je dik mongool! Als je het kan betalen ga dan nu meteen een xbox halen. Dan kunnen we online spelen en onze games samen delen.
of ze bestaan weet ik niet maar ik weet wel dat ze in de nieuwe van no doubt jet set radio future aan het spelen zijn