Helloow, ik zit met een klein probleempje . Ik heb al ff een Xbox, en onlangs heb ik een lekkere 5.1 versterker gekocht, de Sony STR-DE870. Dit ding heeft alles er op en er aan, dus kocht ik meteen ook een advanced scart cable, om dan te genieten van pakweg Halo in 5.1. Ik hang dus de Xbox optisch aan de versterker, en start alles op. Het signaal op mijn versterker blijkt echter maar 2.1 te zijn, dus linksvoor en rechtsvoor, plus de subwoofer. Wat heb ik hier verkeerd mee gedaan? Ik heb trouwens in de winkel getest op een dvd, waar ik perfect 5.1 kreeg. Moet ik ergens instellingen in Halo veranderen om 5.1 te kunnen hebben, of bij de Xbox zelf,.... Plz help me out, PollyWolly
hoeft niks in halo te veranderen,gewoon ff je xbox aanzetten zonder spel erin,dan kom je in dat menu en dan verander je bij de settings, stereo in 5.1. suc6 ermee
dit heeft hij niet gedaan er is ook een andere optie de spel die hij heeft getest is geen dolby digital 5.1 ondersteund
deze optie valt af,als je goed had gelezen staat er dat ie halo wou spelen in 5.1.die dat dus uiteraard ondersteund. laterzzzzzz