Mensen wat vinden jullie van die xbox special edition (die groene) En zit daar nog iets extra's aan behalve dat ie groen is??
mwoah, zo mooi vind ik hem persoonlijk niet, houd niet van dan transparante/doorzichtige spul en die kleine controllers, minder dan heb ik liever de hulk versie, gewoon echt groen, maar spel lijkt me niks dus zou ik hem ook niet kopen, blij dus dat ik hem al heb met normale controllers
ow wist niet dat ie kleine controllers had...die moet ik ook echt niet hebben. Nu ik die grote gewend ben (en groot zijn ze ) hoef k echt nix anders En over de hulk...heb em vandaag in de schappen zien ligge...ziet wel leuk uit maar et is vogges mij een bagger spel
ik vind hem wel mooi, maar ze konden er beter een zilvere xbox van maken met 2 zilvere controls en een zilvere dvd kit voor de prijs van 210euro of zo. was denk ik beter geweest en had meer mensen aangesproken. ik heb laatst nog een x-doos gehaald en kon ook die groene nemen, maar ik vond hem (LELIJK). Dit is mijn mening, dus dit reflecteert niet de mening van anderen.
alle nieuwe model xboxen hebben dat voor de duidelijkheid, kan je zo vinden via google (bij de 1.0 modellen zit een andere dvd speler, die niet zo best was)