Ik heb iets gehoord over een Xbox special edition. Is dit waar? Bestaat er een speciale uitgave van de xbox? Ik heb gehoord dat hij er donkergrijs uit zag. Hebben jullie hier meschien een plaatje van of wat meer informatie?
Die hadden ze in japan bij de launch, die was dan ietsje duurder (alsnog goedkoper dan dat wij in europa betalen, zucht) en grijs/doorzichtig, was ie. Wel mooi
Er was ook een licht groene editie voor Microsoft medewerkers. met een handtekening van bill gates erop en etc.
Die grijze, die grijze! Die is echt ERRUG mooi. Had veel beter bij m'n tv gepast ook. Misschien toch weer beetje contact verbeteren tussen mij en de Yakuza.
lijkt me wel vet om 1tje te hebben waar bill zijn handtekening op heeft gezed, of ie dan grijs of groen is maakt niet uit.
Zijn allemaal al verkocht, je kan ebay.com proberen, maar dan betaal je wel grof geld.. was alleen in japan, limitied edition
Ik vind em niet lelijk maar ook niet mooi :{ tjahh... het is een beetje te. lijkt net als hij uitelkaar valt ofzo Oja mijn xbox trouwens Alsjeblieft niet Off-topic gaan door mijn xbox.. Ik kweet dat het moeilijk is
Ik ga dat ding gewoon winnen! Je kon toch ergens een paar van die antwoorden invullen en dan kon je kans maken op die limited edition..... Nou dat heb ik gedaan....nou afwachten....
lopen er nou niet twee threads over dezelfde limited edition xbox? die andere http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=21394