Goededag, Ik had een vraagje, kan ik de xbox spel: GTA San Andreas voor de xbox, Ook op de nieuwe Xbox 360 spelen? Misschien is het een stomme vraag maar op google vind ik dat bepaalde spellen te spelen zijn op de xbox 360 o.a deze GTA. Alleen ik vond niet of dat ook kan op de nieuwere Xbox 360, (De wireless/Hoogglans/250GB versie) Sorry, ben niet zo'n die hard xboxer die precies weet hoe deze Xbox genoemt word. Bedankt alvast!
Of een spel op de Xbox 360 draait hangt niet af van het model. Je kan San Andreas dus sowieso op je Xbox 360 spelen.
Wanneer een xbox 1 spellen 'backwards compatible' zijn, is het mogelijk om ze op de xbox 360 af te spelen. Let op, niet alle xbox 1 spellen zijn dat! Maar in jouw geval met GTA SA kan je hem gewoon op de 360 spelen.
Je kan San Andreas spelen, maar je moet wel verbonden zijn op het internet. Hij moet namelijk een update uitvoeren.
Download versie is het zeker dat hij gespeeld kan worden en heb je hem op je HDD/gekoppeld aan jou profiel, andere accounts kunnen deze niet spelen(als ik het goed heb)
Onzin, iedereen kan hem spelen op de Xbox waar hij op is gedownload, mits ie op internet aangesloten is.