Ik heb laatst op een site gelezen dat je met xbox live misschien hele spelen kon downloaden en dan via de harde schijf kan openen (op de een of andere manier) Zou dit echt kunnen want als dat kan dan gaat er iets goed fout met dat xbox live!? Lijkt me dom als dit kan
lol @ jou Hoe groot denk je dat die harddisc is Je kan misschien blije gupspelletjes downloaden ofzow, geen spellen die je in de winkel kan kopen
Op een schijf van 8 GB past volgens mij een behoorlijk spel want hoe wou je bijv. 6 GB op 1 cd drukken? Zo'n spel past makkelijk op de harde schijf!
Tzijn DVD's Kweenie hoeveel daarop past hoor, maarja Als je spellen zou kunnen downloaden houdt je toch zo geen ruimte meer over, degene die dat zegt lult uit zn nek
Je kunt toch ook voor UC extra levels downe enzo en voor morrowind mods allemaal met xbox live waarom zou je dan eigenlijk geen hele spelen kunnen downe?
DVDtje is idd 2,4 GB dus echt nog plenty ruimte om saves te bewaren die nul,nul ruimte innemen!!!!! Maar waarom zouden de games gratis aanbieden, het zijn eikels bij MS!!!! Die lui doen echt nix zonder er doekoes aan over te houden!!
Denk je echt dat MS die spellen gratis aanbied? DIE KAN JE DAN GEWOON OP SITES DOWNE (illegale denk ik maar als je dat gaat doen ben je een DOMKOP!!!!!!!!!)
Hmmm 2,4 GB op een DVD? En toen werd je wakker? Op een DVD-R past al 4,7 GB. Op een DVD die je aan twee kanten kunt lezen past zelf 9 gb. Ook is de informatie over de harde schijf zoals hierboven vermeld nogal fout. Terwijl over het algemeen de schijven in de XBOX 10 gig zijn is er maar 8 gig van gebruikt. Dit is opgedeeld in een aantal partities (5!). Hiervan is de "C schijf" ongeveer 1 gig (hier staat de kernel en de rest van de bestanden op die nodig zijn om de XBOX te laten draaien. Dan zijn er 3 partities die ongeveer 600 mb per stuk zijn die als swapfile-ruimte gebruikt worden... deze worden elke keer bij het opstarten van de XBOX weer "geleegd" om snel te blijven. Dan is er 1 partitie van ongeveer 5 gig waar je je savegames en soundtracks in op kunt slaan. Hopelijk heeft dit het 1 en ander verduidelijkt. Greetings, XXXip PS En nee ik kan het me dus niet voorstellen dat je complete spellen kunt downloaden... dat zou namelijk heel de beveiliging van de XBOX wide open zetten. Extraatjes en bijvoorbeeld extra levels kan weer wel omdat die dan nog steeds de originele DVD (die beveiligd is met een key die weer door de XBOX herkend wordt) gebruikt om het spel te verifieren.
Ook is het downloaden van een spel van over een gigabyte (en dat zijn juist de meeste spellen omdat het geluid super is...go 5.1) zelfs met een breedband verbinding niet echt leuk en zou het denk ik dus ook niet vaak gedaan worden, zeker niet tegen betaling en reken maar dat Microsoft je niet ineens gratis games laat downloaden... zeker niet omdat het juist de games zijn waarmee ze hopen de XBOX winstgevend te krijgen.
Hoe leuk je verhaaltje ook is, de Xbox gebruikt maar 1 kant en 1 laag en dat betekend dus maximaal 4,7 gb. Ik neem sowieso niet aan dat spellen altijd aan die grootte komen
Volgens mij zeg ik ook niet dat elk spel dus 4,7 gb is en zeker niet dat de XBOX de volledige 9,2 GB DVD capaciteit gebruikt... ik ontkrachtte alleen het bovengenoemde argument dat een DVD maar 2,4 GB kan bevatten...
Ik geloof er niks van dat dat zo is. Moet je als je een game wil hebben en je HD is vol een andere wissen. Schiet toch niet op ? Ik wil al m'n spellen bewaren. En als er zoiets komt kost het zeker zwaar poen....