Hoi Allemaal, Gisteren een xbox360 aangeschaft \o/ omdat mijn xbox 1 jaar gelden kapot is gegaan. (harde schijf) Nu de donkere dagen eraan komen begon ik hem toch te missen. Nu wilde ik gisteren dus mijn xbox spellen op de xbox360 gaan spelen maar dit ging niet. Heb toen van xbox.com een emulator gedownload en nu doen maar 7 van de 21 spellen het. Onderstaande spellen doen het niet: Ghost Recon 2 Summit Strike (start wel op maar beeld blijft hangen) Desert Storm II (deel I doet het wel?) Colin MC rae Rally 3 Sega GT 2002 Jetset Radio Future Motogp Ultimate Racing Technology 2 Operation Flashpoint Elite Shrek Wings of War Burnout 2: Point of Impact Driv3r Rayman 3 Hoodlum Havoc Men of Valor Project Gotham Racing Medal of Honor Rising Sun Is er nog een andere manier om bovenstaande spellen aan de praat te krijgen? Of verkopen....zo ja wat kun je er vandaag de dag nog voor vragen? (ben er niet meer zo in thuis)
Kijk in Xbazar voor hoeveel xbox games meestal over de toonbank gaan. Maar als ik jou was zou ik wachten want ze maken om de zoveel tijden weer nieuwe titels beschikbaar om te spelen. Kijk om de zoveel tijd maar eens op www.majornelson.com voor een backwards compat update. Veel plezier met je xbox 360