Nou ik heb dus SC besteld bij gcshop ik kreeg hem binnen en hij zat los in het doosje met al wat krasjes erop en het resultaat is hij is al 4/5 keer vast gelopen in 5 dagen.Bij ander spellen is het ook al eensvast gelopen maar niet zo vaak waar ligt het dan aan?The-x heeft hier ook last van maar dat zat ie goed in het hoesje hij heeft hem ook 3/4 dagen en al 3 keer vastgelopen?
Ik zou niet twijfelen en gelijk contact opnemen met de site en vragen om een nieuwe. Anders gewoon je geld terugvragen, want zoiets is natuurlijk heel vervelend, vooral bij een spel als Splintercell...
toen ik THPS 4 binnen kreeg van gcshop, was een van de twee stukjes van het middelste plastic gedeelte van de hoes eraf gebroken, maar dat was niet zo erg. Maar ik zie nu dat meer mensen zo'n een soort probleem hebben met gcshop bestellingen.
Ik heb die berichten ook vaker gezien.. Maar gelukkig heb ik er geen last van gehad, ik heb al 3 games besteld via die site (waaronder SC), en helemaal geen problemen met losse DVDs of beschadigingen.. Ligt denk ik aan ruwe postbodes bij die mensen in de buurt ofzo..
ik ga morgen de helpdesk ff bellen, want ik heb ook zo'n soort probleem.. af en toe loopt ie gewoon keihard vast.. of het loaden duurt 10* te lang of midden in het spel kan de xbox de disc ineens niet meer herkennen (?) vreemde rariteiten van MS...
Ik denk niet dat het ligt aan de "ruwe postbodes". Zo ruw zijn wij niet. Ik denk dat het ligt aan de manier van verpakken anders weet ik het ook niet. Je zou dus even contact moeten opnemen met de helpdesk van de website van gcshop.