Ik heb 1 main profile (mijn eigen) met Xbox Live en 2 'gast' profiles voor als we local multiplayer doen. Werkt prima, maar als de Xbox aan gezet wordt moet ik iedere Profile switchen want hij start altijd op met het laatst gemaakte (gast) account (heeft GEEN xbox live). Het begint best irritant te worden. Overigens heb ik bij het switchen naar mijn 'main' (met Xbox Live Gold) account het bericht 'can't connect to messenger' ..... Verder werkt het account wel goed mbt friends, messages, parties, etc. Wie het weet mag het zeggen !
Hey bedankt ! Problem solved Heb dat Windows Live messenger meteen uitgezet, zie daar het nut niet echt van in.
Maar is het niet dat het profiel dat met XBOX LIVE enabled eerst zal opstarten? Want ik had dat probleem ook, bleek toch te zijn dat ik op mn main account XBOX LIVE disabled had staan, nadat hij op enabled stond werkte hij gewoon geweldig. Madoo, probleem opgelost dus.
je moet dezelfde acties uitvoeren Inloggen met account > Guide button > Settings > Profile > Auto Sign-In