[XOne] Xbox Starterskit

Discussie in 'Games' gestart door Varen, 3 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Varen

Varen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de search gebruikt, maar daar scoor ik voornamelijk oudere hits mee.

Dus vandaar de vraag:

Ik weet iemand die Xbox starterskitjes (dat is die kit met die oude headset erbij) verkoopt, maar nu vraag ik me af of die dingen nog werken op de Xbox360? (dus daarmee bedoel ik de codes, zijn die nog in te voeren op de Xbox360)

Die gozer vertelde me dat dat zou moeten werken, aangezien hem dat verteld was door een medewerker van Microsoft (helpdesk).

Nu belde ik er achteraan en stelde die vraag en kreeg als antwoord dat dat niet zou werken omdat de Xbox360 een heel andere console is...
    Met hele andere hardware erin en dat dit nooit zou werken.

Maar dat antwoord klonk me ook nogal vreemd in de oren.

Alvast enorm bedankt!

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  2. Sindagon

Sindagon use the clumsynes

Leuk Bevonden:
    2
    wel een vreemd antwoord van de helpdesk inderdaad.
    de oude headset van de xbox 1 werkt gewoon. Alleen dat blokje met volume regelaar en mute knop kun je niet meer gebruiken, dus dit moet je dan softwarematig in de 360 zelf regelen. De headset zelf kun je dan onderin je controller stoppen (de kant die naar je toe wijst tijdens het spelen)

wat betreft de xbox live codes, aan het begin van de 360 kon je daar je live nog mee update voor zover ik weet. Maar ik weet niet of daar een houdbaarheids datum op zit oid, en of ze nogsteeds werken.

3. Varen

Varen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor je uitleg over die headset, dat is voor mij helemaal nieuw. :)
    Maar het allerbelangrijkste blijft natuurlijk of die codes nog werken..?

Mocht iemand het weten, reageer aub.

4. Varen

Varen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet helemaal duidelijk geweest, sorry.

Ik wil graag weten of een code die bij zo'n starterskit van de oude Xbox zit, werkt op een Xbox360?

Volgens een medewerkster van Microsoft (helpdesk) kan dat niet.

Zijn er mensen die recent nog een oude code (die voor de Xbox was) hebben ingevoerd op een Xbox360?
    En hoe pakte dat uit?

Bvd! :)

5. nizzle79

nizzle79 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb van de week nog 2 starterkitjes (fifa 2005, headset en 3 maanden abbo) gehaald bij de e-plaza voor 5 euro per stuk*) Heb ook al eens wat andere starterkitjes gevonden bij de v&d voor dezelfde prijs

Alle 3 een 12 maanden kaarten doen het allemaal op de 360, hierdoor heb ik inmiddels 2 jaar gold voor weinig:thumbs:

let wel op! alleen de 3 en 12 maand abbo's, dus niet van die andere 1 of 2 maand live trials (staat meestal een houdbaarheidsdatum op)

succes

Laatst bewerkt: 3 apr 2007
  6. Varen

Varen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Enorm bedankt zeg, nu durf ik tenminste tot een koop over te gaan! :)

7. Bluze

Bluze Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook nog op zoek naar een dergelijk starterskitje (liefst 12 maanden) en natuurlijk ben ik bereid een nette prijs te betalen.

8. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina