Ik heb net gehoord dat je stickers kunt kopen voor je Box...lijkt me best stoer, want zwart is ook zo saai wah! Wat vinden jullie ervan en waar ken je die dingen halen? En vermeubel ik m'n xdoos daar nie mee??
Het zijn het zelfde soort stikkers die je ook heb voor je ramen enzo. Verneuken, nee dus, je kunt ze er zo weer afhalen. Check de zoekmachine van het forum even, hier lopen al tig threads van
Ja ik heb nog veel vettere stickers, ik zal even met mn webcam wat fotos maken maar dan moet ik ff mn xbox naar boven halen!!! even gedult a.u.b
dit is m dan je kan hem trouwens in veel meer printjes en kleuren krijgen, ik heb het een tijdje geleden uit newyork gehaalt. op de site compUsa kan je ze bestellen... veel succes ermee
Maar kan je die stickers er dus ook makkelijk er weer af halen? Wel tof, misschien dat ze die stickers ook wel onder de v&d bij futurezone.
op de een of andere manier vind ik de stickers op de console nog niet echt mooi staan, die controller stikkers zien er wel cool uit, wacht dan ook nog wel ff voordat ik mn box beplak
och er zijn zoveel verschillende, zal vast ene bij zitte die je vet vind...De standaard box is gewoon saai (da vind ik dan)
ja ok, maar die paar die ik gezien heb op een site, met blauw grijs of geel enzo en nog wat vreemde moet voetbal erop vind ik niet zo mooi. die van nielzo is wel aardig, alleen heb ik het idee dat als ik ze ga plakken die grote stikker op de bovenkant nooit mooi geplakt krijg
Is dat ff mooi, ik ga over anderhalve maand naar de USA, hebben ze trouwens nog andere prints? want op de site zie ik alleen die ene die jij hebt staan.
ga ook naar de usa, maar zover ik weet komen we geen gamewinkel tegen vorig jaar ook niet gezien edit: waar staan ze op de site, heb ze zo snel niet kunnen vinden
Uh nee een paar, maar niet zoveel vogges mij Hier staan een hoop boxen op...ook een paar met die stickers check: http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?s=&threadid=1214