Ik zoek een site waar je leuke Xbox goodie's vandaan kan halen. Bijvoorbeeld: T-shirts, Tassen enzovoort. Ik heb de zoekfunctie gebruikt en ik kwam een site tegen dat er ongeveer zo uit zag: gamestore.xbox.com en deze site is helaas down (ookal was 1 T-shirt rond de 40 euro) Wie o wie weet er een andere site waar je dit soort dingen kan kopen? (Als iemand ook een site weer waar je Halo T-shirts vandaan kan halen zou ook fijn zijn ) Alvast bedankt!
Ik kom helaas niet echt verder. Moet ik dan naar 'Winkelen' gaan en elke site bezoeken om te kijken of ze T-shirts hebben?
Probeer eens te zoeken onder xbox t-shirt op google ofzo, dan kom je misschien wel op een site waar ze veel xbox spul verkopen, ik had eerst zo'n site waar je alles kon kopen, echt alles, maar ben de site kwijt dus moet je maar zoeken greetz wooly
ik heb op google na intikken van 'xbox goodies' & 'Xbox merchandise' een hoop gevonden dus met google moet zeker lukken veel succes
o beter, ziet er vet uit. edit: Alleen jammer met die verzendkosten enzo. dat kan namelijk pittig oplopen.
Waar kun je zien hoe hoog de verzendkosten zijn? T-shirts zien er wel goed uit, heb ik wel 20 dollar voor over maar ik ben benieuwd naar de verzendkosten.
heey maar dat is wel erg duur trouwens k ga geen 40 euro neertellen voor een sweater is er in NL geen winkel die ze verkoopt ??
Hmm bedankt voor de interessante linkjes... als je er meer hebt; plaats maar raak! Ik zoek hempjes, van die strakke dan. Liefst met ronde kraag.