Xbox stuur voor need for speed underground verslaafde?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door [-FREEZER-], 18 dec 2003.

1. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen wat op dit moment het beste stuur is voor de xbox?

Sinds een paar weken speel ik need for speed underground thuis (xbox + controller) en bij een vriend van mij met zijn
    Logitech MOMO stuur (€ 119). Wat voelt dat lekker aan zeg. Een geweldig stuur!!

Nu ben ik laatst de stad in getrokken om een stuur voor mijn xbox te zoeken. Bijna alle modellen
    voelen wat "goedkoop" aan.

Ik zag dat er nieuw stuur uitkomt van Thrustmaster: Wheel ThrustMaster Ferrari F1 FFB MOMO.

http://us.thrustmaster.com/products/lookproduct.php3?productid=169&skin=Ferrari

Aan de prijzige kant (€ 170) maar goed, dat heb ik er wel voor over.
    Alleen daar zag ik het weer staan, alleen voor de PC.

Waarom maken ze nu niet een stuur voor de xbox met dezelfde kwaliteit. Ik rij liever achter mijn tv dan mijn monitor.

Wie heeft de oplossing?

Om het nog een beetje erger te maken, dit las ik op een site, nieuw stuur voor de ps2 (€ 149) van, jaja, logitech!

De Logitech Driving Force Pro is 's werelds eerste force feedback stuurwiel die een volledige dynamische draairadius van een stuur in een (straat)raceauto helemaal nabootst.
    Tot voor kort was de maximale draairadius bij bestaande racesturen 300 graden of minder.
    De force feedback wordt aangedreven door sterkere motoren en tegelijkertijd blijft de besturing solide en soepel dankzij speciaal ontworpen stalen lagers.
    De Logitech Driving Force Pro is uitgerust met een schakelpook aan de rechterkant voor precies en snel schakelen.
    De 'gewichtige' pedalenset bestaat uit forse pedalen met verbeterde (veer)kracht en stabiliteit.

2. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Die eerste lijkt mij beter zo op et eerste oog

3. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Moet mij erg sterk vergissen, maar de MOMO is voor PC! (en dan ongeveer top of the bill) niet voor Xbox.

Dat thrustmaster stuurtje zou ik graag een recentie van willen zien. Drie standen meen ik mij te herinneren. Force (whatever that may be), rumble en nix.

Echter ondersteund Need for Speed ug geen force feedback. Zondser forcefeedback kan je mi beter een controller gebruiken.

nb wel geinig is dat de thrustmaster ook op je knie kan worden gefixeerd, heb je geen tafel meer nodig!

4. Gouranga

Gouranga ( /_ )

Leuk Bevonden:
    1
    Die MOMO is idd heel erg duur! En ook nog eens niet voor de Xbox... Maar er is wel een geinig stuurtje van Joytech voor 60 pleurootjes als ik me niet vergis....

5. boenlauw

boenlauw Game All Life

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dit wel een oplossing misschien. een USB to XBOX kabel, kweet niet of de stuurtjes dan wel goed gecalibreerd zijn voor de x-box (dat het stuur in de ruststand naar links of rechts trekt).... Maargoed, dan zou je PC-stuurtjes met USB (welke heeft dat niet tegenwoordig) aan kunnen sluiten op de Xbox.
    Op de site http://www.futuremax.nl/xboximg/xb-usbtoxb.htm staat het artikel.
    Mischien heeft iemand hier ervaring mee? We horen het wel, groetjes

6. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Nou ik kan je wel wat over de Logitech Driving Force Pro vertellen.
    Die heb ik namelijk voor de ps2 vorige week gekocht en is echt super. Nu snap ik ook wel dat niet iedereen een ps2 heeft maar als je er over denkt om een stuurtje voor de Xbox te kopen zou ik ff wachten als ik jou was(en dat op kan brengen natuurlijk).

Er is namelijk 1 ding wat de Xbox stuurtjes bijna niet hebben en da's FORCE FEEDBACK. En dat is heeeeeeel jammer en zwaar balen.
    Die Logitech Driving Force Pro stuurt zo lekker. En dan is die nog niet eens optimaal in gebruik, want dat 900 graden draaien wordt pas gebruikt in Gran Turismo 4. (can't wait).

Maar nu komt het. Ik heb mij namelijk laten vertellen dat logitech een contract heeft met sony en dat zou dit jaar aflopen. Dus dan staat ze niets meer in de weg om een top stuurtje voor de Xbox te maken. We blijfen hopen.

7. [-FREEZER-]

[-FREEZER-] Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het, Logitech maakt echt super stuurtjes. Maar goed, we moeten maar weer geduld heben :'-(

Deel Deze Pagina