Hey, Weet iemand of er is een fatsoenlijk stuurtje op de markt komt voor de Xbox. Want degene die er nu te koop zijn zien er een beetje fragiel uit, en dan ook nog met wat "Rumble". Is Force Feedback onmogelijk dan PS2 heeft wel aardige stuurtjes namelijk, maar die is dan ook wel langer op de markt ( en sterk verouderd )
hte modena racing wheel is een god...serieus waar: ik heb sega GT 2002 en RSC en met beiden gaat het prima; soms zelf met laprecords die 3 secs sneller zijn dan met de controller!
Okidoki, dus dan ziet het er naar uit dat ik dat Modena stuurtje ga buyen, aangezien er voorzover ik weet, geen mooier stuurtje uitkomt binnenkort
je kan dat stuur overal kopen (het is van thrustmaster) ik heb het ook en ik heb er nog niet veel rondetijden mee verbeterd voor rsc vind ik het zelfs onbruikbaar enkel bij pgr gebruik ik het voor de fun bij f1 2002 vond ik het wel goed werken de afwerkingskwaliteit vind ik eigenlijk ook niet fameus : het stuur biedt weinig grip en krakt bij mij constant
Ik geloof van de makro voor 60 ofzo ben zijn neef Het is inderdaad heel relaxt ding rijd heerlijk ik was een keeer bij hun
ik heb hem ook heb hem na 5x sega gt gespeeld te hebben weg gerot, hij ligt nu lekker stof te happen en doen de pendalen het niet meer, over kwaliteit gesproken , ik zou er niet aan begginen, geef mij maar een controller, CONTROLLER RULES
Voor al die stuurtjes moet je wel een tafel of zoiets hebben of niet, want ik heb alleen maar een stoel en ik weet niet of dat goed werkt met die bedalen, als je die op de grond zet zijn ze dan een beetje slip vrij zeg maar, niet dat als ik er hard op druk ik ze aan de andere kant van de kamer moet gaan zoeken??...
Ik zou 't allemaal niet weten, tegenwoordig kan je je stuur om je benen binden met een hulpstuk klinkt lekker Het beste is gewoon een tafel ja
dat hulpstuk is echt niet chill, misschien is het met een tafel nog wat maar dat weet ik niet want ik heb geen goede tafel daarvoor
Koop in ieder geval NOOIT een Mitan Force Steering Wheel bij de Bart Smit of andere winkel. ik heb er 2 gehad, en alle2 waren ze binnen notime verot, de ene haalde niet volle snelheid, en de ander z'n pedalen werkten niet. Dus als je eentje met kwaliteit wil hebben koop dan de Thrustmaster
OKIDO, Ik koop denk ik wel die van Thrustmaster, maar dan wel met Force Feedback, komt binnenkort op de markt. Ik had ze een mailtje gestuurd, en daaruit bleek dat het Force Feedback stuurtje op de markt komt, maar er is geen definitieve release datum
Ik hoop dat de kwaliteit van de force feedback versie beter is dan de 'normale' versie, deze vind ik namelijk kwalitatief uitermate teleurstellend. Waar blijft Logitech of Microsoft? Binnenkort komt DTM Racing Driver kijken of het Thrustmaster stuurtje hier tot zijn recht komt.
Helemaal mee eens Pjotr, Logitech maakt trouwens veel vettere stuurtjes dan Thrustmaster, enne, hopen dat t stuurtje 't goed doet bij DTM
TERINGGG wat een gruwelijk ding eigenlijk. Op 't eerste gezicht lijkt het een Playmobiel stuurtje. Maar als ik er ff beter naar kijk, is 't best wel vet, alleen dat witte ding, waar het stuurtje opzit is UGLY. FF overspuiten dan maar