Xbox stuurwiel

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door darkninja, 31 dec 2004.

  1. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn nieuwe stuurwielen voor de xbox op de markt.
    Ik ben van plan er eentje te kopen en waar je pgr2 goed mee kan spelen.
    welk stuurwiel is goed??
    Hier onder die van logitech

    Logitech® Precision Vibration feedback wheel for Xbox®
    Twee motoren met vibratiefeedback: Voel de treffers, hobbels en vele andere effecten.
    Stuurwiel van ware grootte (25 cm): Geniet van realistisch en comfortabel racen.
    Handige knoppen binnen handbereik: 4 primaire actieknoppen (A, B, X, Y); 4 secundaire actieknoppen (zwart, wit, linker-thumbstick, rechter-thumbstick); 8-wegs D-pad; start-, terug- en modusknop, en statuslampje.
    Twee regelaars op het stuur: Ga naar een andere versnelling, vuur wapens af, of gebruik ze als X- en A-knop.
    Statuslampje: Geeft het niveau van stuurgevoeligheid aan.
    Getextureerde gas- en rempedalen: Dragen bij aan het realisme en de precisie van uw race-ervaring, en bieden uw voeten een betere grip zodat ze niet wegschuiven.
    Module-uitbreidingssleuf: Sluit een Xbox® Live™-headset of een geheugenkaart op de uitbreidingssleuf aan.
    [​IMG]
     
  2. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb ene van Thrustmaster, stelt niet zo heel veel voor maar is wel een redelijk stuurtje. Ik denk, nee ik weet wel zeker, dat als je een stuur van Logitech koopt dat je dan wel een aardig goed stuur in huis hebt. Ik weet niet of je racet met manual (schakelen) maar dan zou een schakelpookje erg gunstig zijn.
    Je kan ook ff de search-functie gebruiken, er zijn nog meer threads geweest hierover, daar vind je nog meer tips etc.
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  3. frankx

    frankx The Old Guy

    Berichten:
    850
    Leuk Bevonden:
    21
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  4. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de Logitech® Precision Vibration feedback wheel for Xbox®. Het is wel een redelijk goede stuurwiel. Ik speel pgr2 ook met dit ding. Het maakt racegames wel een stuk leuker en uitdagender.

    Dus als je wat wilt weten over dit stuurtje vraag je het maar.


    Mijn

    _O_ _O_ :D _O_ 100ste _O_ 8) _O_ _O_
    Post​
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb zelf een mad catz wheel.
    Erg goeie, dit is hem:
    [​IMG]

    De info erbij:

    Features:

    Officially licensed for Xbox

    Tune the wheel's sensitivity to fit personal preferences with the AccuDrive system

    Retractable leg supports put you in the driver’s seat and keep you there

    Vertical vector design means when you throttle up, the pedals won’t take off

    Double injected steering wheel with rubber coating is specially designed to provide optimal vibration feedback

    Het stuur is na mijn mening erg goed. (deze dan hè) (te koop op www.psxshop.nl)
    10 High-performance action buttons provide superior control
     
  6. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch wel handiger om mee te schakelen
     
    Laatst bewerkt: 31 dec 2004
  7. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb een stuurtje van een jaar oud. Joytech Williams F1 replica. Het is een heerlijk stuurtje met een lekker force feedback. Hij ziet er verder heel mooi uit en stuurt heel strak. O ja, hij kan op 4 manieren qwa gevoeligheid ingesteld worden.
    Je kan hem kopen bij de Dixons voor 49.95
    Voor vragen PM me maar
     
  8. partyanimal

    partyanimal Be afraid.If u dare!

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
  9. xboxser

    xboxser xboxen is verslavend

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb er een te koop this een goede ps2 stuur met een xboxverleng stuk er aan
     
  10. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Mischien komt er een pakket uit met Forza motorsport en een nieuw stuurwiel voor een mooie prijs.
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja die heb ik dus ook. De schakelflippers zijn wel degelijk fijn, maar een pookje lijkt me nog net wat fijner. Heb je ooit wel eens met een pookje geracet? Ik iig niet, maar het lijkt me fijner.
     
  12. remco320

    remco320 350Z lover

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb dus wel een met een pookje en dat werkt heel relax. Die Flippers zijn wel grappig, maar het pookje geeft een nog grotere race ervaring
     
  13. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Mijn enige game waarmee ik dat zou gebruiken zou zijn PGR, vind ik zonde om daar zo'n stuurtje voor te kopen, is me veel te duur.
     
  14. darkninja

    darkninja registered user

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is eigenlijk het verschil tussen het universele en het xbox stuurwiel van mad catz??
    (behalve dat de één alleen op de xbox kan en de ander op alle consoles)
     
  15. Blapje

    Blapje leetoonar2k5

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    ik krijg over paar dagen deze voor 30 euro: [​IMG]

    is dat wat? het is een ferrari modena stuur geloof ik :>
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.272
    Leuk Bevonden:
    2.945
    heb zoon thrustmaster... kraakt heel erg..
     
  17. Machiavelli

    Machiavelli Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net zo'n ding binnengekregen. Valt mij vies tegen!!!! Ik heb een wingman van Logitech voor mijn computer en die werkt waanzinnig, echt realistisch gevoel hobbels curves alles goe te voelen. ik had dus goed vertrouwende dat Logitech zijn ervaringen goed zou toepassen op dit stuur. Maar niets van dat alles die vibration feedback in PGR2 is een lachertje en in Need for speed UG 2 doet ie echt helemaal niets.

    Misschien dat er instellingen zijn die ik nog niet heb kunnen vinden, dan hoo rik het uiteraard HEEEEEEL graag van jullie. Uiteraard heb ik de sensitivity instellingen van de logitech site al gevonden maar dat scheelt in vibr feedback weinig.

    Dus wie weet mij op andere gedachte te brengen????
     
  18. Machiavelli

    Machiavelli Active Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
  19. .pixr

    .pixr In- en Export

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Machiavelli, ik had dat stuurtje ook gezien... ik zat pas een preview movie van forza motorsport te kijken op gamespot en daar spelen ze met het stuurtje ziet er wel solide uit. ben benieuwd wat het gaat kosten.
     
  20. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ziet er goed uit dat stuurtje! Is ie al te koop en zijn er al reviews bekend. Op de site staat dat ie februari uitkomt. Ik ga deze halen of de Logic 3 GT4, die blijkt ook goed te zijn.

    Nergens kun je trouwens vergelijkingstesten lezen, dit is wel jammer.
     

Deel Deze Pagina