1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

XBox succes door marketing, games of systeem zelf?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door WouteR, 6 mei 2001.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Wordt de Xbox een succes door de marketing van Microsoft, de goede games of het krachtige systeem zelf? wat denken jullie...
     
  2. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ze het zo goedkoop zullen maken dat ze niet al te veel winst eruit kunnen halen, maar dan kopen er meer mensen en zo kunne bij games en de hardware wer winst maken dus eigenlijk best slim gedaan.
    Als je de console duur maakt de spellen goedkoop zullen er weinig mensen zijn die het console kunne betalen en dan kopen ze het niet.

    Ze wat ho9e jullie erover denke.
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe niet denken, dat heeft microsoft al verteld :) enne je beantwoord niet echt de topic-vraag hehe maarja, maar je hebt gezien dat de PS2 ook verkocht wordt met een prijs van 1150,-.dus dat zal het probleem zekers niet zijn.
     
  4. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    ik beantwoordeje vraag wel

    kijk maar eens naar je vraag er staat toch duidelijk WAT DENKEN JULLIE :)
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    hehe het ging niet over de prijs maar welk aspect de XBox het succes zou brengen he :)
     
  6. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zal wel
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    maar wat denk je nou, wordt het de games, de marketing of het systeem
     
  8. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Is zo :devil:

    Door alles tegelijk natuurlijk, je hebt niks aan een krachtig systeem zonder spellen. En die marketing is gewoon nodig dat blijkt wel door de dreamcast :)

    Hmm ik hoop dat ik de vraag wel goed begrijp :)
     
  9. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga voor games en hardware dat er gaat komen.
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je hebt idd gelijk tijman maar meestal steekt er wel iets bovenuit
     
  11. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    hmmm

    ik ga voor het Systeem zelf.....:D:D:D...als je kijkt naar de specs...zoals iedereen al heeft gedaan...zie je dat het zichzelf wel makkelijk verkoopt...al spelen de games ook een zeer grote rol natuurlijk....marketing...k zie niet echt posters van de X-Box hangen ofwel??:):)..het systeem was voor t eerst gaan leven bij de Die-Hard gamers....En toen eigenlijk door hun naar de uitenwereld geholpen...het systeem verkoopt zichwelf wel denk ik..Amen...
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    ga maar ns naar de E3 :) het hangt er vol mee. Ze doen duidelijk meer aan marketing dan Nintendo. Verwacht over n paar maandjes de tv spotjes, Microsoft is hier wat beter vertegenwoordigt dan dat Sega was/is..
     
  13. Tijman

    Tijman Player

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de xbox een echte machine voor de massa, als je iedereen hoort praten over welke console het gaat worden weten ze je allemaal te vertellen dat de xbox iedereen wegblaast.

    En denk niet dat de hardware het gaat maken direct want zover ik weet zitten er niet echt nuttige foefjes bij zoals dvd speler, koffiezet aparaat, magnetron en een lulijzer.

    Denk gewoon dat de grafische kwaliteit van de games (inderect natuurlijk van de hardware), gecombineerd met de marketing de doorslag gaat geven (of ze het nu doen met gemanipuleerde plaatjes of niet).
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    whahahahahahaha DVD speler ken je idd pas gebruiken met xtra chip en afstandsbediening, waar je voor moet dokken natuurlijk :)
    Maar in japan staat de Xbox dus echt op de 3e plaats... en japan is 50% van de console industrie dus microsoft is nu echt flink bezig die box te promoten in japan.
     
  15. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    en nog iets is zeker het is niet de harware waar ze winst op gaan maken maar de software.
    En tijmen wie weet zit er bij xbox 2 wel een koffie apparaat weet jij veel. :D
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    xbox 2, hoe komt die erbij :)

    er moet eerst maar gezien worden of de Xbox een succes wordt, en mila dje weet het het :) de Xbox is puur voor het gamen
     
  17. AlphaZeL

    AlphaZeL Obey your Master...

    Berichten:
    1.187
    Leuk Bevonden:
    1
    =)

    X-BoX gaat rulen dat is zeker...:):):D:D
     
  18. Milad

    Milad Active Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    zo wil ik het horen.

    XBOX RULEZZZ flink dus.
    en nu maar hopen dat die snel uit komt want ik kan niet meer wachten.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    je weet toch dat die pas in maart 2002 in NL komt dus wat is er nou te hopen :) hij kan alleen nog maar vertraagd worden
     

Deel Deze Pagina