[XOne] Xbox summerday 2004!(kleine Lan)

Discussie in 'Games' gestart door Kaneda, 16 jun 2004.

1. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dit is m'n laatste poging tot het organiseren van een kleine LAN, al komt er niemand ik ga de hele f***ing dag gamen.

Zaterdag 10 juli

-Host: Danny de Kooter
    06-22460746
    Zoetermeer
    -start: 12 uur 's middags
    -einde: rond een uur of 22
    -min leeftijd 16 jaar
    -eigen eten en drinken meenemen
    -geld meenemen voor een frietje ofzo

Mensen die zeker komen:
    Kaneda
    Des

Mensen die mischien komen:
    Sebas
    Gerbe
    Bart

Laatst bewerkt: 17 jun 2004
  2. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    [sarcastische mode]

Maak je het niet te laat ;)

whoot, dat gaat zakgeld kosten..

[/sarcastische mode]

wel super dat er nog iemand is die met een stel vreemden durf te lannen en dit ook hiero durft te zetten, top kaneda!! Succes alvast!

3. Coolie

Coolie Zeer Zeker Onwetend

Leuk Bevonden:
    0
    hey hey hey ik woon in zoetermeer en dit lijkt me wel aardig maar is het allemaal splitscreen of neemt iedereen zijn eigen box mee? hoe dan ook ik heb er wel zin in ik ga ook al naar die grote lanparty in zwolle en dit is een week erna dus als dat gaaf wordt ga ik ook wel hiernaartoe

Laatst bewerkt: 16 jun 2004
  4. dromped

dromped ZzZzZZzzZzZz

Leuk Bevonden:
    3
    als het niet op zaterdag was was ik mischien wel gekomen. maar ik denk er veel mensen zijn die zaterdags sporten of werken.

5. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sommige mensen nemen hun xbox mee....als we zo'n 3/4 xboxen hebben is het wel goed. Dan gewoon met 3/4 man/vrouw per tv.

6. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    Man, organiseer es es een in Limburg...

Kaneda is een erg toffe gozer en zn LAN's zijn altijd leuk, dus gaan mensen!

7. Dik Snijn

Dik Snijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ernstig benieuwd wat er op de LAN gespeeld gaat worden. Is wel belangrijk voor je potentiƫle vrienden -kring.
    Uit ervaring weet ik dat als je (een kleine groep) mensen wilt laten LANnen, dat je ze dan moet lokken met wat eten en eventueel (helpen met) vervoer.
    Het is niet niks om met een televisie en een Xbox op je bult naar iemand te moeten verkassen en dan moet je ook nog je eigen eten meenemen!
    Laat dan 5 of 10 euri lappen en dan haal jij het voer in huis. Hoeft men er niet meer mee te slepen.

8. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    met de auto is 't easy, en met 't openbaar vervoer gaat ook best goed. Ik ben zelf een keer vanaf rotterdam centraal naar 't erasmus ziekenhuis gelopen met een tv en een xbox op m'n nek. Het was de moeite waard, doetjes die ik moet gaan lokken wil ik niet eens op m'n lan.

9. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hey kaneda mij kan je aanmerken tot zeker komend (mijn naam is Des) zeg maar wat ik moet meenemen ik neem inegeval wel mijn games mee.

en over het vervoer man alles is makkelijk als je het goed regelt ik ga naar zwolle met een 80 cm tv en een tas vol xbox (spullen) doordat ik een carpool heb geregeld en als ik geen vervoer kon krijgen zou ik wel met de trein zijn gegaan zo moeilijk is het niet O-)

ps in welke wijk is het eigenlijk ik zit in oosterheem als het dichtbij is kon ik redelijk veel meenemen

10. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ok relaxed, ik zit in meerzicht...ik woon er nu een half jaar en ik heb eigenlik geen idee waar oosterheem ligt....ligt dat bij station zoetermeer oost?

11. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    is een nieuwbouwwijk ligt voorbij de leyens je gaat seghweartse weg af en dan zie je allemaal huizen ligt naast benthuizen ik woon ook in buytenwegh dus dat kan me commandpost worden om alles te vervoeren en regeln

12. Coolie

Leuk Bevonden:
    0
    hey kaneda ik zie dat er niet veel mensen komen nog (ik zeg dit ook maar om deze thread te refreshen en meer mensen het kunnen zien) maar ik neem nog een vriend mee als hij kan op die datum hjij heeft alleen geen xbox maar datr is geen probleem he?

13. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    das geen probleem.....het enige probleem is dat we nogal weinig reacties krijgen, mja.

Deel Deze Pagina