Hey Ik heb surround setjes voor de Gamecube en de PS2 gezien maar zijn er ook speciale voor de xbox met ongeveer dezelfde look????
Uhmm bedoel je bijvoorbeeld die 2.1 set van Trustmaster? Die kun je ook gewoon aansluiten op je Xbox als je wilt. Verder zijn er volgens mij geen speciale sets voor de Xbox.
Er zijn 2 speciale 2.1 setjes voor de xbox gelovik, maar er is een centraal topic voor dit onderwerp... kijk daar maar ff
er bestaat een specieale xbox variant van de creative 5500d. alleen de doos is dan anders (staan wat xbox plaatjes op en is groen) de inhoud niet. had hem gezien op de hcc dagen afgelopen keer.
als je echt 5.1 geluid wilt moet je wel een optical in op je setje hebben zitten èn je moet de advanced scart cable hebben om van die kabel naar je setje te connecten. je bent dus minimaal echt wel 200 euro kwijt wil je een beetje goed surround geluid hebben
Kijk in dit topic voor al je verdere vragen. Op pagina 54 van het topic schrijft beuker(sr) een zeer bruikbare reply.
Als je een Creative 5500D Xbox 5.1 Surround set wilt hebben dan ben je daar ong. 180 euro aan kwijt, dit is wel een goed setje voor op een slaapkamer !!
volgens mij ook niet.........als je het geld er voor over hebt....tja........dan zou ik ook een paar boksjes kope
er zit zeker verschil tussen dolby surround 5.1 en gewoon stereo, bij dolby surround hoor je vrijwel alles, en ook nog eens van de goede kant, valt er in de film iets om aan de linker kant, dan hoor jij het ook aan de linker kant. En ook met games is dat zo, je hoort de kogels dan gewoon voorbij vliegen en met race games kan je horen waar de tegenstander zit. je krijgt er ook nog een dikke subwoofer bij, kan je lekker muziek vanaf je xbox afspelen vanuit die set !!!!
Ja ik heb ook Dolby Surround. Dat voegt wel een nieuwe dimensie toe aan je spellen. Ik heb de set van Logic3 die is te koop bij www.dimensionplus.nl
ghehe je weet wel wat ik bedoel toch? of als het van voren naar achter(links) rolt, dan hoor je het verplaatsen
ik heb geen dolby op m'n box, wel op m'n tv. Das wel flex bij de dvd's maar is er nu echt verandering in het spel?
maar de dolby bij jouw tv komt gewoon uit 2 speakers bij een 5.1 set komt het uit 5 speaker (en een subwoofer) 1 in het midden voor, 1 links voor, 1 links achter, 1 rechts voor en 1 rechts achter. Dus dan kan je alles echt van alle kanten horen. alsof je er dus midden in zit...ik ga in mei de Creative 5500D xbox aanschaffen (dolby surround 5.1)
Hej jij, ik heb dolby op mijn tv. 5.1!!! jah. dus dat betekend 4 gewone boksen een centerbox, en een subwoofer en nog 2 boksen van mijn tv jah!!
relax!! Oh zo, er was een heus communicatie stoornis, ik dacht dat je tv zelf dolby surround pruduceerde, maar je hebt een 5.1 set op je tv aangeslote. Mijn excuses...