[XOne] Xbox system link kabel

Discussie in 'Games' gestart door RumbleBumble, 7 aug 2002.

1. RumbleBumble

RumbleBumble Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had een vraagje over de systemlinkkabel. Ik wou bij ons system linken maar de offical system link kabel van MS is te kort, nou had ik ergens gelezen dat je zelf ook een kabel kon maken om er tussen te leggen. Nou was mijn vraag, wat voor een kabel is dat. Wij hebben namlijk beneden een tv en bij mij op zolder staat een tv, dat is al zeker 20 meter dus dat wordt niks. Alvast bedankt.

2. Bartjen

Bartjen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je gaat gewoon naar een compu zaak en koopt een croslink kabel die lang genoeg is :D

3. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Wel heel erg goed vragen om een CROSSLINK want die nitwits daar geven je gewoon een gewone kabel mee. En als ze die niet hebben moet je het met een hub gaan doen en dan kan je WEL een gewone netwerk kabel gebruiken.

Wat nog slimmer is als ze niet zon lange crosscable hebben is om dan een crosscable van bv. 1 meter te kopen en dan een verbindingsstuk en die crosscable aan de ene kant in het verbindingstuk en een gewone kabel in de andere kant (die andere kabel moet dan wel iets van 20 meter zijn) en dan lukt het ook (zo doen wij het als we gaan linken, wij gaan wel gewoon via buiten dus kabel iet het raam en via de tuindeur weer naar binnen :D)

4. DesertFox

DesertFox XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    ik ga proberen via me vader's zaak effe 50 meter kabel te krijgen en die ga ik dan naar mijn vriend in de wijk (andere straat) leggen .. zodat we vanaf thuis altijd effe multiplay kunnen opzetten }:] }:]

5. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Ja zoiets wil ik dus ook hebben, maar er zijn toch verschillende crosscables of is dit niet waar? Zoja, welke moet ik hebben voor mijn xbox?

6. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Cat5 is wel voldoende.... 't is maar een 10mbs lan....

btw, de meeste kabels die je koopt zijn cat5, slechtere kabels zullen ze je niet zo gauw geven...

7. RumbleBumble

Leuk Bevonden:
    0
    Oke bedankt voor jullie hulp, maar ik zit nu dus op een site waar je er eentje kunt bestellen. Ik moet dus een crosscable cat5. dan zie ik hier dus een UTP Cat5 Crosscable staan, maakt dat UTP nog wat uit dan? Of zijn er geen verschillende Cat5 crosscables?

8. Eastmaster

Eastmaster .nl

Leuk Bevonden:
    2
    Er zijn verschillende....

UTP betekend Unschielded twisted pair

Maar in de meeste computer winkels kom je haast geen andere crosscables voor....

je hebt dus een UTP Cat5 crosscable nodig....

Deel Deze Pagina