je kunt naar een kopieerwinkel gaan, met een plaatje, verder weet ik niet, misschien met prijsvragen ofzo..
Als het goed is start Xboxworld binnenkort met merchandise maar daar kan mijn goede vriend WouteR je vast meer over vertellen.
nej, geef ze gewoon aan de trouwe xboxworld bezoekers(hinthint) enne, hoeze verloten, je wilde toch laten dokke enne scan em ff in (lol), kan ik zien hoe die is
Je kunt ze toch ook verkopen Ik kan wel wat ontwerpen als jullie willen dan kunnen jullie wat geld erbij halen om de site te onderhouden enzo.
Nee wij wouden xboxworld shirtjes maken, wij hebben nu n aantal XBOX shirtjes binnen (officiele) die we binnenkort met wat prijsvragen weg gaan doen
*wrijft zichzelf in zijn handen* Ik heeft al een shirtje *proud proud!* Jaja! Een officieel shirt van M$ merchandise (xbox marketing red.) Een zwart shirt met de Letters F X X en K erop (FXXK=Fuck ) Daaronder: "Edge softwear by microsofts new console" mzzl Munsje and Abbie
Hmmzz ik heb nu liggen ; 9x Xbox tshirt 5x Xbox cap 1x Xbox Jas 3x Xbox tas (zon schoudertas waar de Xbox ook nog eens in past ) 2x Xbox trui 1x Xbox longsleeve 5x Xbox dames ding 1x Xbox sticker