Xbox teleurstellend????

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Janosje, 24 okt 2004.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Janosje

    Janosje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo

    Ik wou melden dat ik een beetje teleurgesteld ben in de xbox :mad:

    We hadden natuurlijk een geweldige launch met toppers als dead or alive 3 ( die imo door geen beat am up is verlsagen ), We hadden project Gotham racing en we hadden natuurlijk halo combat evolved wat een prachtige game is waar ik af en toe zelfs een stijve van kreeg.

    daarna werd het akelig stil.

    Project racing 2 werd niet wat die moest worden en splintercell en Ninja Gaiden konden me niet lang genoeg boeien. Halo 2 heeft te grote levels en ze werden steeds vervelender. Die laatste kwam echt hard aan. Met Halo 2 hoopte ik op een vergelijkbare ervaring als die ik met Halo 1 had maar helaas die levels zijn zo verdomd groot dat je der gewoon ziek van werd. Ik had steeds het gevoel dat er geen einde aan kwam

    True Fantasy werd gecanceld:mad:
    En B.C nu weer ook.

    Ik hoop dat ze de GameCube en de PS2 een poepie zullen laten ruiken. en ik hoop dat ze weer net zo goed worden als wat ze eerste dag waren _O_ .
     
  2. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt omdat je games legaal in de winkel moet kopen? mss heb je er dan meer aan. En PGR 2 is echt wel z'n geld waard, het is een zeer goed spel en doa3 is al verslagen door soul calibour 2 en ook def jam fight for NY is een goed spel. Als je leuke games wil hebben ga dan maar Fable, burnout 3 enzo halen.
    Met de aankomende spelen zoals: forza, battlefield modern combat, doom 3, far cry enzo. komen er nog genoeg toppers.
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  3. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    eeeh hoe kan jij weten hoe halo 2 eruit ziet als hij nog neit eens uit is????
    en er komen echt zat toppers aan, en ik weet zeker dat de line up vand e xbox beter is als die van de gc of ps2
     
  4. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    en je verteld ons dit omdat...?

    en volgens mij is halo2 nog steeds niet uit. (maar je zal wel "toffe"connecties hebben)
     
  5. jappe

    jappe Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    ik snap jou opmerking niet helemaal maar wat te denken van rainbow6 , links , dtm 2 , burnout 3 , en vele vele meer aangezien jij maar een paar games noemt kijk je misschien niet verder dan je neus lang is ?


    (check is wat meer spellen voordat je een oordeel geeft)
     
  6. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    Heb je je speciaal aangemeld om dit even te zeggen?

    En Halo 2 is nog niet uit, hoe kom jij eraan..?
     
  7. Janosje

    Janosje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Een vriend van me die had me gekopieerde versie van halo 2 verkocht. dus daarom

    Hij is overal wel te downen. wel Kut dat die frans is:mad:
     
  8. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Tien tegen één dat al die sneue moraalridders van dit forum hierover vallen, en de rest van je post negeren.

    OT: Ach, op het moment vind ik dat er genoeg leuke games uitkomen voor de xbox. En wat me ook opvalt, de xbox heeft erg veel 'leuk om eens uit te proberen' games. Games die je in de aanbieding koopt, en die gigantisch tof blijken te zijn. Bij de NGC heb ik dat stukken minder. Daar waren de enige releases van grote naam voor een hele lange tijd Pokemon colloseum, Mario golf en nu Animal crossing. Woop- di-fucking- do. Nee, ik vind de xbox steeds vermakelijker worden, al heb ik wel het idee dat microsoft door zijn munitie aan het raken is. Ja, we hebben Fable, volgende maand hebben we Halo 2, maar daarna? Wat aardige third party games, maar daarna mag van mij heel snel de xbox 5 komen.
     
  9. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Je vergeet trouwens games als Kotor, Top Spin, Midtown Madness enz.
     
  10. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    KUT HE? Koop hem dan leuk in het engels.-{11 november :9 }- Als je een spel koopt speel je het meer dan als je download.
     
  11. Janosje

    Janosje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    De GameCube zuigt idd.
    Me broer die speelt er 24 uur per dag op iets wat ik niet kan begrijpen die gast heeft er zelfs 93 Games voor.
     
  12. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Tis tog juist goed punt dat Halo2 grote levels heeft? des te langer ben je zoet :)
    Niet zoals met fable waarbij je binnen 6 - 8 uur het spel uitspeelt

    Maarja je vergeet ook heel wat andere top spellen zoals hierboven vernoemd
     
  13. Janosje

    Janosje Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik bedoel.
    Het is gewoon vervelend dat de levels zo groot zijn.
    Ik ben tot de 4e level gekomen omdat ik het gewoon niet meer vol hiel.
    Je hebt steeds het gevoel dat er geen einde aan komt wat echt vervelend is.
     
  14. SILVER_bullit

    SILVER_bullit Nieuwe gadget: K750i

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    6
    :{?

    Edit:

    8) O-)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2004
  15. simmertje

    simmertje Noessoes

    Berichten:
    736
    Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk juist! Ik vond het altijd jammer als ik weer een level bij Halo 1 had uitgespeeld. Nee, ik zie dit juist als een pluspunt voor Halo 2.
     
  16. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Als je nou eens eerst de regels had gelezen, wist je dat je voor dit soort dingen per direct 48 uur gebanned word.
    Tot over 2 dagen.
     
  17. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik zeg nergens dat de gamecube zuigt. Heb veel lol gehad met zelda, mario sunshine, animal crossing en metroid prime. Vind het alleen jammer dat 12 november er pas weer een leuk spel uitkomt (paper mario 2)

    En grote levels hoeven niet persé een pluspunt te zijn. Als ik een uur lang in dezelfde gebieden moet rondbanjeren, raak ik op zeker verveeld, en gaat de wil om door te spelen erg snel weg. Dan ben ik liever iets minder lang bezig met een game.
     
  18. Nosh

    Nosh innit?

    Berichten:
    750
    Leuk Bevonden:
    9
    :{ Zag het aankomen, maar het blijft een absurde kutregel.
     
  19. RogierB

    RogierB Active Member

    Berichten:
    43
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook teleurgesteld in de Xbox. Ik dacht dat er veel vette games voor uit zouden komen maar dat valt zo vies tegen. Het is echt heel veel op hype gebaseerd. Ik hoor mensen hier games als midtown madness 3 roepen, maar dat zijn best wel aardige games maar zeker geen toppers. In 2003 zei ik altijd van: jah nu is de xbox niet zo goed maar in 2004 komt daar verandering in. Eigenlijk waren alleen Ninja Gaiden en Fable echt goed dus zo geweldig was 2004 ook nie. De line up van de Gamecube en vooral van de PS2 zijn gewoon beter.Tales of Symphonia, Viewtiful Joe 2, Paper Mario 2, Metroid prime 2, Zelda, Baten Kaitos... neeh sorry daar kan Xbox echt niet tegen op.
     
  20. Er word altijd geklaagd: wat is dat spel kort en wat zijn de levels klein..

    nu zijn ze groot (volgens jou) en dan is het weer niet goed..

    Verder vind ik het heel laag dat je zo aan halo 2 komt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina