goedeavond allemaal, de een heeft de xbox voor 479euro de ander voor 294 euro. maar waar kun je de xbox nou het goedkoopst krijgen.......?? want ik word helemaal gek, als ik hem binnenkort niet koop, want dat wachten ik word met vriendelijke groet........ huub meilink
ik haal hem ook in de duitse media markt misschien donderdag anders moet ik tot volgende week wachten totdat me oom hem gaat halen
ik ook ga hem ook halen alleen heb ik wat geld nodig nu heb ik 426 euro, 399+69+39 is uhm...507 dus nog 3 weken wachten want dan krijg ik loonstrookje weer!!!! maar ik koop hem wel!!!
raaarrrrr Ik vind het maar erg vreemd, waar ik ook kijk in Nederland overal kost die Xbox 479euro. Bij de dixons, vobis, bart smit noem het maar. Lijkt een beetje flink prijs afspraak . Ik zelf wil nog even wachten. En als ik de xbox koop dan ook in duitsland. Laat een collega het wel meenemen
als iemand een xbox uit duitsland voor me mee wil nemen heeeeeeeeeeeel graaag janwillemvdpol@hotmail.com
ik heb me pappie ( ) nu ook wijsgemaakt en we maken volgende week tripje Duitsland ( woon in Almere ) Dus ik verheug me al op de weg naar de mediamarkt met me PU en de dan nog : Halo Screenies ...
wat ik niet begrijp is waarom je hem gewoon niet on-line besteld??? ok het duitse is even pittig maar je spaart er wel een reis mee!