Xbox Theme Song

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Xbox gamer, 28 aug 2002.

1. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

Hey mensen,
    Is er een soort Xbox Theme Song?:confused:

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Boswachters - Bananenlied

3. Xbox gamer

Xbox gamer Guest

FF Serious=(
    De Playstation 2 en Gamecube hebben het al.En de xbox?...........

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nop. Ja Linkin Park schijnt wat met Xbox te hebben ofzo, maar geen nummer ofzo.

5. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    pff waarom is dat nodig...

gewone reclame zal het wel doen, en zelfs dat doen ze niet:mad:

6. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    volgens mij hebben we dat kick ass liedje dat je bij al die trailers hoort

7. GTA-Lover

GTA-Lover Heet nu Celtic-X

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dat het Halo-liedje het meest tieperend is voor de doos. Hoeveel toptitels er ook uitkoemen, en dat doen ze m.i.v. 1 sept., HET bekenste xbox-spel is Halo.

8. The FragmaN

The FragmaN Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je hebt gelijk Xbox gamer, Xbox heeft geen Theme Song. Maar ja what the hack....... Ik vind dat liedje van Halo, dat moet hem worden.

9. Flood

Flood Guest

welke heeft de cube dan?

10. xbox-control

xbox-control i'm a splintercell

Leuk Bevonden:
    0
    en greenday ook toch?:confused:

11. X-Booster

X-Booster New Member

Leuk Bevonden:
    0
    iedereen heeft wat met de Xbox 8)
    of iedereen wilt er toch een :p

12. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: http://www.beetrootmusic.com/news1.html

Drum & Bass nummer wat tijdens de Europeese comemrcials werd gespeeld. Schijnt in de underground-scene van Engeland aardig wat respons te krijgen en gaat nu dus als single door eht leven.
    Sony heeft wat mij betreft echt dom gedaan door hun 'symbols' campagne te stoppen. Dat 'The Third Place' is veel te abstract (mensen kopen het ding niet omdat ze de recalme snapte :p )

Xbox... Tja eh... Kan niet een van jullie de boot-up sequence remixen of zo? :)

13. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    *kiest Linkin Park - Reanimation - Kyur4 th ich

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Dat NGC nr is trouwens wel leuk voor die reclame, maar ik vind hem zelf nou niet echt fantastisch ofzo :D Vind het zelfs meer een PS2 nr dan NGC..

15. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: En jij denkt dat NGC mensen dat niet weten? ;) Maar ik moet zeggen dat ik het nummer wel lekker vind. Maar ik heb sowieso erg weinig tegen D&B. Al had het nummer nog een tandje aggresiever danwel sneller gemogen naar mijn smaak.
    Maar het past gewoon niet bij Nintendo. Het is sowieso absurd dat ze eerst een reclame-stijl introduceren en vervolgens er weeer zo snel mogelijk mee breken.

Pikmin's "Eigen Huis & Tuin" reclame kwam AB-SO-LUUT neit over en iedereen heeft de US Sunshine comemrcial gezien neem ik aan. :) (Zo niet zoek hem op lach je dood en zeg voor 1 keer legaal 'Nintendo is kiddy'.)

Then again, uberhaupt commercials hebben is beter dan niks... Domme PS2 Starter Kits opsturen en maar plaagstoten uitdelen, maar goeie reclame ho maar... Wat doen ze daar bij Microsoft? Wachten totdat mensen het aan de deur komen ophalen zoals Windows? Promoot die games nou eens verdomme.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    idd, en die reclame van sunshine, was dat niet dat Mario met allemaal kindjes in zijn armen in een teletubbie wereld rondliep?

17. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Close but no cookie. :)

Een of andere gast loopt in een Mario pak rond temidden van een groep politiek correcte mensen (inclsuief oma in rollator voor de liefhebbers) terwijl iedereen vrolijk in retro jaren '80 stijl ronddanst en er een liedje gaat wat de woorden "Clean is better than Dirty, and Dirty's meaner dan Clean" bevat...

Meeste Nintendo-liefhebbers zijn het erover eens dat de dagen van de Super Mario Bros. 3 commercial voorgoed achter ons liggen... :'-(

18. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm nee was de Japanse, gingen allemaal Japanse teksten tussendoor :)

19. Cyhwuhx

Cyhwuhx .

Leuk Bevonden:
    0
    .::: Geef die dan eens door, want ik ken alleen de 10 ingame commercials. :)

20. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Staan ehm, staat geloof ik in een topic in 'overige games blabla', maar topictitel is wat vaag dacht ik, of ff de search gebruiken

Deel Deze Pagina