Hoe kan ik van title van een dvd switchen? Bijvoorbeeld : De film op title 1 maar een music video op title 10 als hidden feuture....
Misschien kan ik je helpen, maar ik begrijp niet precies wat je bedoelt, kun je het iets duidelijker formuleren?
In een dvd heb je verschillende titles... Op title 1 staat meestal de film... Op title 2 staat soms de making of... Op Title 3 staat meestal een muic video Enz... maar hoe kan ik handmatig changen van titles op de DVD REMOTE??? want bij de ps2 kon het wel handmatig...
ik druk meestal op MENU knop .. en dan kan je die kiezen .. of ik druk paar keertjes op FFmet streepje .. dan switched hij naar volgende track volgens mij ?
Maken ze speciaal een menu bij zo'n dvd, moet er weer iemand een snellere manier. ZIJN JULLIE DAN NOOIT TEVREDEN!!!!!!!!
Het probleem is dat er sms Hidden Feutures bijstaan die je niet van het menu kan halen... Dus ik heb niks aan die menus dan! Hier heb ik de hidden fueture die ik wil gebruiken : http://www.cheathappens.com/showcheat.asp?ID=9056