Xbox tournamenten op frontpage.

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Masster Chief, 26 mei 2004.

1. Masster Chief

Masster Chief Eat my bullets!

Leuk Bevonden:
    0
    Zou het voor jullie mogelijk te zijn om een xbox tournamenten lijst op de frontpage te zetten, met de dag erbij, en een link voor meer informatie.
    Want ik heb pas aan totaal 2 tournamenten meegedaan en die waren echt meesterlijk, maar het waren ook de enige 2 waar ik wat van gehoord heb.
    Ik hoop dat jullie hierwat meedoen, zo echt onwijs chill zijn namelijk.

2. Lord<>Snowboard

Lord<>Snowboard ~XBW Member~

Leuk Bevonden:
    4
    Tournamenten via live of echt in een grote zaal?

1 persoon vindt dit leuk.
  3. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Het liefst in een grote zaal. Dat is ook veel leuker.

4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Beiden is nog beter eh ;)

5. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, ik heb alleen geen live, dus boeit mij niet zoveel, het gaat mij voornamelijk op tournaments in grote hallen. Maar ook live tournamenten zijn welkom.

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Denk je dat men vanuit heel Nederland elke week in het weekend naar een grote zaal zal gaan komen voor games te spelen?!

Als jij alles bekostigd... de huur van een zaal... apparatuur is alles best ok en komen er vast veel (heel misschien).

Als je Live had... kon je ook flink met toernooien klooien en kon je lekker thuis relaxt chill vanaf je bank gamen. :p

_0/ _0/ _0/ _0/ _0/ _0/

7. SuxxeR

SuxxeR boem

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat hij bedoeld: et te vermelden van lanparty's ofzo, die redelijk groot zijn. Lijkt mij ook wel gaaf, dat er een paar goeie/bekende lans van de week/maand/kwartaal op staan. Waarvoor je je dan kan inschrijven en alles _O_

8. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, zo bedoel ik het. Of net als vorig jaar, het XBW Event, was echt meesterlijk _O_ , of PGR2 Challenge die ook vet was.

9. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Mee eens. Er zijn elk jaar een paar events die echt de moeite waard zijn, zoals het aankomende LAN in Zwolle, en het zou prettig zijn als die ergens op een rijtje zouden staan.

Bovendien lopen er momenteel een paar Xbox Live Challenges en ook die zouden in zo'n lijstje moeten staan.

Dus toch een kalender, maar dan niet met verjaardagen, maar met Xbox gerelateerde evenementen.

10. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarom, en als je kijkt naar het XBW Event waar het te rustig was voor zo een wreed event, zou een kalender wel handig zijn.

11. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien kan er ook wel gewoon een lijstje op het forum komen, als het maar overzichtelijk is.

12. Masster Chief

Leuk Bevonden:
    0
    Komen er trouwens spoedig nog tournamenten aan die de moeite waard zijn?

Deel Deze Pagina