xbox trager,

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door boogje, 9 aug 2006.

1. boogje

boogje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    xbox trager?

Hellow,

Ik heb gemerkt dat de laatste tijd mijn xbox precies trager "laad" dan vroeger ( enkele maanden geleden). je merkt dit wel enkel in deze 2 games :

- In San Andreas : als je snel rijd rij je eerst in een " ongedetailleerde" straat ( zoals ie van ver eruit ziet) na een tijdje worden de details geladen en floep,ze zijn er

- dezemorgend in DoomIII : er waren een heleboel monsters voor,achter en naast mij en plots moest ik in "slow-motion" schieten. Na 2 seconden was dit weg

Nu is het zo dat ik de laatste tijd echt veel gesaved heb in DoomIII etc...ik heb er ook zonet 2 cd's op de harde schijf erbij gezet, heeft dit er iets mee te maken?

thx in advance,

Boogje

2. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    meer bezet geheugen maakt de xbox idd trager ja. delete anders je saves die je niet meer nodig hebt. misschien ook meer koeling, of issie nog helemaal orgineel(de case dan). zo niet, zet dr een 2e koeler in.

3. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
    Meer bezet geheugen maakt hem helemaal niet trager. Je hebt 3 partities voor cache waar je ( ongemod ) niet bij kunt komen. Waarschijnlijk is je dvd drive gewoon een beetje kuren aan het vertonen.

4. Matco Materazzi

Matco Materazzi The Hunter

Leuk Bevonden:
    0
    ik denk inderdaad ook dat het aan de DVD drive ligt, ik heb dit probleem ook een tijdje gehad en op den duur begaf die het gewoon. gewoon even de service lijn gebeld en binnen 4 dagen was hij weer gefixt:D

5. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    laatmaar! :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2006
  6. mista B

mista B Beerrrrrrrrrrrrrr...

Leuk Bevonden:
    0
    nee? mij is verteld van wel...:confused: mja boeie:9

7. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Dat met GTa heb ik ook. Soms is het best vervelend. Moet je afremmen anders rij je tegen een muurtje op...

8. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Stel de Datum goed in, dit kan soms ook helpen (vraag me niet waarom).

9. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Idd ;)
    Ik heb minder dan 500.000 blocks over op mijn Xbox, maar daar merk je niks van.
    Er is gewoon een deel gereserveerd op de harde schijf van de Xbox die gebruikt wordt als cache geheugen voor de games en een deel die je zelf kan opvullen met saved games, download content en muziek.

10. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Die teller klopt bij trouwens niet? Staan zo'n 50 cd's op plus flink wat gamesaves? Nog steeds staat hij op 50.000+ blocks ofzo

11. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga eens kijken hoeveel er bij mij op staan. Ik zit nu weer wel boven de 500.000 blocks, maar ik ga er zo weer nieuwe opzetten.
    Toch jammer dat de Xbox geen MP3 herkend (en nee, ik ga er geen 360 voor aanschaffen als die dat wel zou ondersteunen :9 ben een btje aan het minderen met deze hobby)

Er staan er bij mij nu 40 op, komen er nog 5 bij nu. Ik zal zo kijken hoeveel ruimte ik dan nog heb

Bij mij staan er niet zo veel gamesaves op, maar download content tikt altijd aardig aan (vooral Halo 2, 18000 blocks nu in totaal)

Laatst bewerkt: 16 aug 2006
  12. Biba

Biba Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij loopt die teller ook niet, een vage bug...

Deel Deze Pagina