Sorry dat ik het in deze thread zit maar weet niet in welke ik het wel moet zetten. Ik heb 'm ook niet te koop ik heb alleen maar een vraagje; Waar kun je deze "Naki X-Pak organizer and Travel Case" in NL krijgen? En deze "12 game carry case"? Iemand die het nodig vindt om deze in een andere thread te plaatsen (de goeie) mag het van mij wel doen.
Ik ben alleen bang dat deze tasjes/koffers niet in NL te koop zijn... Te kleine vraag... Misschien moet je online zoeken. Op Ebgames.com ofzo... Dan kan je hem uit de VS over laten komen.
Waarom nou weer niet.. Denken ze ofzo dat mensen in Nederland elke dag van Limburg naar Groningen lopen, en dat dat in zo'n klein landje zo gepiept is ofzo >_<. Ik weet zeker dat er genoeg animo in Nederland is voor zo'n bjoeitfol tas (zoals ik). Elke week de Xbox naar mijn vader verslepen is niet echt goed voor mijn Xbox doossie namelijk .
Ik heb al wel een aantal site's gezien, maar omdat het geen klein pakketje wordt laat ik het liever niet van het verre buitenland overkomen.
Als ik van Doetinchem naar Den Helder reis dan moet ik de doos in zo'n flauw tasje, die ik bij Dixons gratis heb gekregen, doen. Dat bied ook maar bijster weinig bescherming...Ik zou wel zo'n tas willen hebben. Maar als dat betekent dat ik hem moet importeren, laat maar zitten...]:-
Als ik mijn Xbox vervoer doe ik hem gewoon in mijn sporttas achterop de fiets. Kan best hoor. Al kan ik me voorstellen dat als je met de trein door het hele land gaat je liever iets passends hebt
En dat heb ik dus ook, ik zal wel vragen of een winkel bij ons in Zwolle dat wil doen. Maar bij hun gaat ook alles via een groothandel dus ben er bang voor........
Ik heb een Xbox (schouder) tas, daar past die in (niet speciaal voor ontworpen) en gister nog ontdekt dat je er maar liefst 3 controller in kan proppen als je wil
ik heb een albertheijn tas past nog veel meer in en dat voor 25 eurocent ps wat hebben jullie toch met die speciale draagtassen maakt het wat uit koop gewoon een grote rugtas of nog beter laat em gewoon staan als je vrienden willen spelen komen ze maar langs of kopen ze er zelf maar een