Ik had zo'n xbox tas gekregen bij dixons (voor de reservering destijds), maar of hij er nou echt in past weet ik niet, heb 'm nog nooit gebruikt Tis wel een lekkere stevige iig.
Ik wil mijn xboxje meenemen op vakantie, en heb dus een stevig tasje nodig. Ik schuw niet voor 2de hands. Dus als je em kwijt wil.. name your price. Maar dat is een andere topic
Ja hij past daarin alleen als ik mijn Xbox meeneem doe ik hem dus echt niet in die tas he, Xbox staat er net iets te groot op heb geen zin om hem kwijt te raken.
Ik wil mijn xboxje meenemen op vakantie, en heb dus een stevig tasje nodig dan moet je ook een tv meenemen.
IK bedoel te zeggen dat hij een grote smoel heeft, en ik heb gister echt wel 10x tegen jouw gezecht dat jouw mond te groot is voor je hoofd! (in andere woorden) whahaha, maar jij bent wel okaye gozer, ralph vast ook wel, allen ji houd je nu (gelukkig) in, en hij niet. Dabo zie ik als iemand anders dan IKKE, omdat toen jij Dabo was echt irritant was, niet normaal! nu valt wel mee, je post gelukkig minder.
Graag On-Topic mensen.. Ralph.. Ik ga er vanuit at waar ik naartoe ga ze wel een tv hebben. Maar de vraag blijft nog steeds onbeantwoord. Als er een tas bestaat, en daar ga ik gezien de replies, wel vanuit, waar kan ik die mogelijk kopen?
Zeker op EBGAMES.com en GAMESTOP.com, EBAY.com creditcard nodig. misschien op dvdboxoffice.com, denk het niet KIJK OP: http://www.nakiusa.com
Ik heb zo'n X-Pak. Echt een supergeil ding! Past een xbox, 2 controllers en een hele zooi games in. Kabels passen er met een beetje proppen ook nog bij.