mijn xbox trekt cirkels over de diameter van de cd (bij al mijn spellen) wat moet ik hier aan doen. ik heb al op dit forum gekeken maar iedereen heeft het over krassen. bij mij zijn het echt lijnen (cirkels) die de diameter van de cd's volgen op meerdere plaatsen op al mijn spellen. kan iemand mij helpen ??? alvast bedankt.
heb je er nog garantie opzitten? zo ja, bel microsoft op, zeg dat je dvd-drive je cd's beschadigt, en ze komen m ophalen
Volgens mij is dit onderwerp al eens ter sprake gekomen en was de conclusie dat dat op alle spellen zat... Het word geloof ik pas kut als je echt krasjes aan de zijkant van je spellen hebt zitten...
Ik heb dat ook, maar je xbox kan die cd'tjes gewoon blijven draaien. Het is niet dat de cd beschadigt ofzo. Het zijn gewoon hele dunne krasjes. Het is vervelend als je dan een spel gaat ruilen ofzo en dan je die cd bekijkt en er zitten veel krasjes op. Maar dat niet echt schadelijke krasjes. Ik heb alleen door al die kleine krasjes dat halo was slomer laadt. Maar die heb ik ook wel heel veel gespeeld....
Post een foto als dat kan, want volgens mij zijn dat namelijk gewoon die lijnen die er in horen te zitten. Mijn XBox is ooit is opgestuurd naar het reparatiecenter omdat ie krassen maakte op mijn discs. Die perfect ronde cirkels die jij bedoelt zijn geen krassen, maar die zitten standaard in de disc gebrand. Conclusie: nix aan de hand
die lijnen die jij volgens mij bedoelt zitten op alle dvd's, dat is geen beschadiging. Moet je maar eens kijken als je een nieuw spel koopt.
Ik heb op geen een games van de Xbox krasjes op de onderkant zitten. Keek net even naar de schijfjes van: Halo, MotoGp2, Top Spin en Project Gotham Racing 2. Allemaal heel erg veel gespeeld. Geen krasje te bekennen. Misschien dat het aan Xbox versies kan liggen? Ik heb die ene van vorig jaar December. Je kreeg er Halo bij, Sega pack en de dvd remote. Er zit een Thomson drive in.
Raar, ik heb alleen maar krassen op me spellen en ik doe ze altijd terug in het doosje na het spelen. Zelfs als ik een spel 1x in me xbox heb gestopt zit ie al onder de krassen (Me xbox loopt ook best vaak vast en hij is al 2x gerepareerd )
Ik heb 1 van de eerste xboxen, waar alles nog van metaal is aan de binnenkant....., maar hij maakt geen krassen hoor! Halo was mijn eerste game en deze echt heel super veel gespeeld, maar op dit moment nog steeds krasvrij!
* heeft ook geen last, maar als je echt ronde krasjes hebt zou je bijna denken dat je laser tegen je dvd komt ofzo lijkt me vaag maarja. Toch maar ff MS bellen.