xbox troubles afspelen dvd???

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door macouno, 18 sep 2002.

1. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Hola

Ik heb nu in totaal 6x een dvd gehuurd om gewoon leuk op m'n xbox af te spelen. Yup waren allemaal PAL dvd's maar ik heb er 3 niet kunnen kijken omdat het beeld steeds weg viel. Het leek er op of er iets mis was met de tracking.

Nu zijn het natuurlijk maar gehuurde dvd's met een paar krasjes e.d. maarre hebben er verder ook mensen last van onbetrouwbare dvd weergave???

2. Kami

Kami JSRF addict

Leuk Bevonden:
    0
    klinkt meer als een losse kabel, dan dat er iets mis is met je Xbox... tracking achtige storing kan ik me namelijk niet hardware matig voorstellen :confused:

ik zou de kabels checken.. en als die gewoon goed zijn, toch maar ff met Microsoft bellen. :)

3. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    Ah ok... hmmm ik moet er eigenlijk ook wel bij zeggen dat ik een hele oude grote tv heb. Dus sluit ik de xbox aan op de vhs en kijk via dat apparaat.

Maarre ik heb met spelletjes geen enkel probleem.

4. macouno

macouno discombobulated

Leuk Bevonden:
    0
    met tracking achtig bedoel ik trouwens... een probleem dat ongeveer hetzelfde met het beeld doet als een tracking probleem vroeger met vhs banden deed.

5. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    gewoon even bellen met microsoft als je er zeker van bent dat je alles gechecked hebt, ga iig niks opgeschroeven oid :+

6. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is dan ook meteen het probleem. Vaak krijg je namelijk gedonder als je een DVD-speler via je video aansluit (dus ook je xbox). Komt door kopieerbeveiliging, die 3 DVD's die het wel deden zullen wel niet macrovision beveiligd zijn geweest.

7. Hordo

Hordo Wormen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    21
    yup, alleen met een chip kun je dat uit zetten

8. KRZ

KRZ MSC

Leuk Bevonden:
    0
    of een oude betamax videorecorder ertussen zetten........ misschien
    Daarmee lukte het mij iig om de kopieerbeveiliging van videobanden te omzeilen

Maar even ontopic: Blijkbaar kun je je xbox niet direct op je tv aansluiten? (anders had je dat wel gedaan). Goedkoopste oplossing is dan om een RF-modulator te kopen en je xbox op de RF-ingang van je TV aan te sluiten (dus antenne-ingang)

Deel Deze Pagina