Ik ga me binnenkort een nieuwe TV aanschaffen maar vraag me nog af welke precies MAAR vooral (klinkt mischien stom) of het benodigd is een TV te kopen die NTSC signaal ondersteund om Amerikaanse spellen te kunnen spelen. Leek mij wel logisch maar dacht check het toch even...... Alvast bedankt !! P.S. wat hebben jullie voor TV's waarop je de Xbox aan hebt gesloten ??
Zoals Eckie zegt ja. Elke TV van ongeveer 5 jaar en jonger ondersteund het... dus dat word geen probleem.
even voor de duidelijkheid ... als je voor een Nederlandse (UK) xbox ... amerikaanse (NTSC) spellen koopt gaan ze HET niet DOEN.
Ik spaar voor een breedbeeld televisie van 70 cm flat screen 100hertz. Een gezien kost 750€ Beste Koop Consumenten gids die ga ik halen. Moet nog effies sparen heb 500€ dus nog 200 Maaruhh bedoel je nou een breedbeeld televisie die je gaat kopen of een gewone?
500 plus 200 is 700.... en je had 750 nodig, geintje]:- Maar wat ik wilde weten, scheelt een hdtv veel in beeld kwaliteit, en vanaf welke prijsklasse heb je zo'n ding?
Xbox is speciaal gemaakt voor een breedbeeld dus dat weet je dan. Heb zelf trouwens een 70Cm Widescreen non-flat tv. Maar jammer genoeg kwa geluid nog geen eens dolby! ]:-
Mijn moeder wil 50 euro geven ervoor!! Maaruhh ik snap de afkorting niet hoor ik zla wel erg dom zijn nu maar WTF is een hdtv?
Eh? Xbox ondersteund OOK breedbeeld, maar ook 4:3 Ik heb nu een JVC 70cm non-flat, wel met iets van dolby maar geen DD5.1 (komt nog). Beneden een gloednieuwe pihlips van eh 1600 pleuro ofzo(kan duurder, ikweet het )
kheb m'n xbox hier op een Panasonic 71" 100% flat 100hz en ik moet zeggen dat het echt een aanrader is kost alleen 999 Euro ennuh over die hdtv's.... check this: http://electronics.bizrate.com/DTV_HDTV__att219882--219879-,cat_id--11520000.html maar je moet maar s rond zoeken op internet want ik geloof dat die hdtv's ook niet super zijn succes
pixelplus waarschijnlijk die verdubbeld gewoon de beeldlijnen softwarematig maar is toch wel iets heel anders dan HDTV