[XOne] Xbox uitlenen

Discussie in 'Games' gestart door Pitakaas, 11 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pitakaas

Pitakaas Guest

De 360 van m'n maat is vorig week gestorven (RRoD), en aangezien ik volgende week op vakantie ga mag hij hem wel ff een weekje lenen..
    Alleen, hoe gaat dit met gamertags? Kan hij rustig met z'n eigen gegevens inloggen? Hoe zit dit ivm recoveren enz?

2. TopRowhide

TopRowhide Careless.

Leuk Bevonden:
    28
    Ik heb hetzelfde probleem maar dan andersom, Mijne is deze week kapot gegaan, Maar ik mag hem niet lenen van mijn Vriend die ook weg gaat.. -_-

On topic: De vriend van jou haalt zijn Hardeschrijf eruit. Jij geeft hem zonder hardeschijf en dan moet hij zijn acount recoveren (Als ie live heeft dan)
    That's it ;)

3. Pitakaas

Pitakaas Guest

Ok, thanks.

Stel (ik weet niet of die hem al heeft opgestuurd), maar hij heeft geen harde schijf. Kan hij niet gewoon op mijn xbox met mijn harde schijf inloggen met zijn naam en zijn wachtwoord, en als zijne terugkomt recoveren? Of krijgen we dan problemen met achievements/saves?

4. dctjuhlp

dctjuhlp Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij heeft toch ook een memory unit waar zijn saves op staan daar staat ook zijn account op en als hij die erin doet kan hij gewoon op zijn account spelen

5. Pitakaas

Pitakaas Guest

Ik zeg toch dat ik niet weet of die z'n harde schijf heeft meegestuurd.

6. Melbuuln

Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Deze vraag had je ook hier kunnen plaatsen.

Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen] Deel 6
    http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=121508

Jouw vriend moet zijn Hardeschijf of Memorykaart gewoon thuis laten.
    Vervolgens druk je jouw Hardeschijf op de Xbox360 en kiest vervolgens jouw eigen account !!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina