Xbox USB Adapter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door MisTicMac, 2 okt 2003.

1. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  2. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Force Feedback moet op de Xbox softwarematig worden ondersteund. Het antwoord is dan ook NEE.

Er is namelijk geen game die het ondersteund tot op heden...

3. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar het stuurtje zou wel werken denk je

4. Cole Trickle

Cole Trickle Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Kan ik je niet met zekerheid zeggen, maar als ie werkt dan zonder FF en zonder Rumble. Lijkt mij niet ideaal voor racegames (je neemt een stuur namelijk voor meer nauwkeurigheid en zonder Rumble of FF voelt het vast niet natuurlijk aan).

Aan de andere kant is 14,50 niet echt een prijs waarbij je snel misschiet. Alleen zoals genoemd is de toepassing geheel afhankelijk van wat de software (game) toelaat. Toetsenbord en muis zullen dan ook zelden gebruikt kunnen worden.

5. XaeroFuN

XaeroFuN Sex: No thank u

Leuk Bevonden:
    0
    eigelijk best wel achtelijk dat er geen stuurtjes met forcefeedback zijn v/d xbox,
    ik bedoel, het zou theoretisch Echt wel kunne,
    maargoed, wie ben ik :\ :)

6. Phrenetic

Phrenetic Gamer.nl Fanboy

Leuk Bevonden:
    0
    Je zou het natuurlijk kunnen proberen, maar in principe werkt het NIET. De Xbox heeft nl. geen besturingssoftware (drivers) voor niet-standaard hardware aan boord.
    Deze kabeltjes worden gebruikt om toetsenbord of muis aan te hangen als je met Linux op je Xbox aan de slag gaat. De Xbox Linux distributie heeft wel USB keyboard/muis ondersteuning.

7. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg me dit namelijk af omdat saitek een stuurtje heeft wat een motor heeft en ook kracht geef als je een bepaalde kant op stuurt. Dit werkte namelijk wel in rallisport challenge. Dus vandaar dacht ik misschien zou het dus zo kunnen werken omdat dit stuurtje het gewoon simuleerd die force feedback. Alleen ligt dat stuurtje niet lekker in mijn handen en vind hem te plastic heb voor de pc een momo en die is wel zo lekker

8. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wel triest, wel rumble of FF in controller maar geen stuur die ze maken met die functie. Kleine moeite lijkt mij, en dat terwijl er toch veel racegames voor de Xbox zijn. Maar dan nog is het de vraag of ik een tavel voor mn tv wil zetten om stuur op te bevestigen.

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    De stuurtjes ondersteunen wel rumble (of bij de Xbox 'vibration' geheette) maar géén Force Feedback. Dat is inderdaad 'wel triest', zeker als je kijkt naar het aanbod racegames op de Xbox.

10. Pejannl

Pejannl Lan Guru

Leuk Bevonden:
    14
    Nog triester wanneer je bedenkt dat een van de mooiste Force Feedback stuurtjes een Microsoft stuur is... |:-

Je zou toch verwachten dat die tent z'n eigen stuurtjes geschikt maakt voor de Xbox (en zorgt voor een Xbox die geschikt is voor hun eigen stuurtjes...).

Eingelijk is dit wel het grootste minpunt aan de Xbox. Gebrek aan FF ondersteuning in rees-geems.

11. MisTicMac

MisTicMac Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gelukkig geen tafel meer nodig heb zelf een playseat gemaakt waar ik ook mijn stel batalion op kan zetten die ik gebruik met mijn beamer is zo vet om dan race games te spelen. Mis dus alleen nog een goed stuur. Dan nog maar een tijdje granpix 4 spelen op de pc

12. gerjan

gerjan Guest

Laatst bewerkt door een moderator: 4 okt 2003
  13. jeroenvdm

jeroenvdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan je met zo'n USB adapter een USB memory stick (256 MB) gebruiken?

14. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is FF ?

15. jeroenvdm

jeroenvdm Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    FF=force feedback

16. Fruxxxano

Fruxxxano Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is force feedback?

17. Genassix

Genassix Endless Challenge

Leuk Bevonden:
    3
    Zoek dat maar op xbox rocksss!!!.

Usb apparaten kun je niet echt op je xbox gebruiken, tenzij ie gemod is. Toch?

Deel Deze Pagina