ik heb de xbox gekocht 2 maanden geleden bij whekamp besteld via internet voor 259 + jsfr en sega gt 2002 zonder die dvd kit maar ik speelde hem 2 weken ofzo maar ik had eerst dus een playstation1 maar ik vind dat het verschil van playstation1 naar xbox niet zo fantastisch is trip ik nou of zijn er meer mensen die het vinden ik had eigenlijk iets beters verwacht of misschien komt het omdat ik eerst pc spellen deed maar volgens mij is de xbox toch mooier als de pc games
allereerst je tript...en ik weet niet wat je smoked maar ik wil ook wel een trekje in ieder geval xbox is (oa) grafisch 12.293 keer beter dan playstation 1 (en 2) maar voor dat ik je tot gek verklaar...ga eerst ff halo en DOA checken...kijken of je dan nog steeds dezelfde mening hebt
ik lust ook wel een trekje, en idd zoals dialogical al zei, check eerst halo en doa en kom dan terug! xbox is zeker niet slecht, de beste console op het moment, naar mijn mening
komt het niet misschien door die spellen jetset en gt 2002 zijn die andere spellen nog beter dan want ik heb alleen die erbij gekregen heb trouwens nu ik toch nadenk vind ik jetset toch veel beter graphis als gt2002 maarja anyway pc is beter als xbox of niet?
mijn pc is 2 jaar geleden gekocht 4000 gulden ofzo maar ik kon pc spellen regelen elke maand voor een heel goedkoop bedrag en ik vond die spellen van 2001 2002 beter eruit zien als de xbox om een voorbeeld op te noemen 4x4 evolution is die race spel
Je speelt nu een beetje KUT spellen! (vandaar dat ze gratis zijn) - Koop idd halo - laat sega GT en JSRF liggen kom over één week terug of je nog steeds zo erover denkt. En w8 nog ff op Xbox Live! Suc6
Ga er dus maar vanuit van niet, aangezien er bijna geen mens is met zo'n hele zware pc met hele zware grafische kaart :{
er zullen toch wel zat mensen zijn met een pc die een betere grafische kaart heeft als de xbox (of lul ik nou onzin ?)
Als je alleen sega gt en jsfr hebt snap ik dat je er geen hol aan vind. Maar grafisch is er mag ik hope op jouw xbox wel degelijk verschil, anders hebben ze je gewoon een PSX verpatst als Xdoos.
sowieso begrijp ik je niet Dead -Soul...kijk tuurlijk er zijn Xbox games die er beter uit zien als Sega GT...en er zijn PC games die er beter uitzien als xbox games...maar Xbox is echt veel verder dan Playstation 1 dus dat is echt BS
Dat is toch totaal irrelevant? Het gaat om de gaming-experience. Uiteraard, de nieuwste games kan je niet draaien op een 2 a 3 jaar oude bak maar wie zegt dat je met ietwat oudere games je jezelf niet amuseren kan? Dat de xbox tegenvalt is uiteraard heel persoonlijk. Ik moet je alleen wel zeggen dat Sega GT en JSRF nou niet echt de games zijn. Probeer eens wat andere games, misschien dat die je wel meer bevallen. Het is en blijft je eigen mening en smaak waar het hier over gaat'
Xbox heeft geen geforce 3, de Xbox heeft een custom made chip die in vele gevallen sneller is dan de geforce 3. Bijvorbeeld hij heeft meerdere vertex shaders net als de geforce 4 etc. etc. Het is kan je zeggen eerder een geforce 4 dan 3. Geforce 3.5 ofzo.
KIJK DAN ik bedoel om een voorbeeld te noemen kijk ja ik heb alleen die 2 spellen nog maar maar ik vind van 16-bit naar playstation1 of van playsation1 naar xbox ik vind de eerste stap toen waren de graphics echt vooruit gegaan maar deze lijkt meer op pc spellen maar toch vind ik pc iets beter snapje
ok goedzo dat is dus mijn probleem tussen haakjes probleem MAAR MAAR MAAR ik zal jullie advies opvolgen en binnenkort al een nieuw spel halen dan kijken hoe het zit oke dan