mijne wel, en k kan um zo nog wel 100x vast laten lopen op het zelfde punt. (savefout in pgr). maar dat ligt nie aan de xbox. XBOX IS ZO STABIEL ALS DE XBOX
Julie moeten er effe rekening mee houden dat de Xbox genoeg lucht moet kunnen bereiken...ik zette hem in me hifi kast met de deurtjes open en zelf toen begon ie al vaag tedoen...ik zet hem nu gewoon op de grond (op me parket) zodat ie genoeg lucht krijgt van alle kanten je kan hem dus beters niet in een Kast ofzo zetten LAterz
En hoe moet het dan in de zomer als het 30 graden binnen is en hij staat gewoon op de kast (niet in..). Moettie toch ook tegen kunnen Edit: Bij mij dus 1xPGR en 2xNHL2002 en 1x dirty disc error
Bij mij nog nooit vastgelopen, maar m'n Halo filmpjes deden het eerst prima en begin nou soms ook een heeeel klein beetje te schokken. Laatst ook co-op een druk stukje, ging die langzamer lopen. Zoals PC spellen ook kunnen als d'r veel berekend moet worden.
Ik keer een dirtydisc error met PGR Verder had ik gisteren toch wel een aantal keer problemen met PGR. Opeens had ik geen muziek meer en toen ik de muziek dan maar van "radio" naar "CD" wilde zetten, zag ik alle titeltracks als een dolle voorbij schieten... ging niet helemaal flex. Ook is ie een paar keer bijna blijven hangen, toen ik heel snel een race wilde restarten (je kent het wel... frustratie )... PGR opnieuw opgestart en nergens meer last van.