Mijn Xbox loopt vaak vast terwijl de dvd goed is. Als hij veel textures moet verwerken klapt hij eruit.
ja wat kunnen wij eraan doen bel even de klantenservice vraag hoe je dit kan oplossen of stuur je dan je xbox op. heb je dit ook wel eens bij games?
Lens schoonmaken is te proberen maar werkt bij lang niet iedereen even goed. Gewoon even helpdesk bellen met bovenstaand nummer. En verder geen nutteloze off-topic praat gaarne!
Beetje offtopic dan maar, maar nutteloos om een nieuwe voor aan te maken. De laatste week wilt mijn Xbox zowat niets meer lezen, is nu 1,5 jaar oud. Geen garantie meer dus. Heb het idee dat de mijne aan het kapot gaan is. Kan het ook wat anders zijn?
bij mij ging mn xbox soms ook van die vage kuren laten zien... toen heb ik hm naar microsoft gestuurd met spel (om het te laten bevestigen)krijg ik te horen dat ik geen spel heb mee gestuurd.. WELDUS...njah uiteindelijk kreeg ik een tegoedbon van 110 euro voor spellen.. en mn xbox is gefixt..
Ligt eraan waar je hem koopt Lens schoonmaken, even stekker er 10 sec uithalen, De kap eraf & kijken wat voor CD drive erin zit...als er een oude in zit, bestel je een nieuwe