ik heb zo mijn vragen en vraagtekens over de xbox music maker. nou eigenlijk 1 grote en 1 kleintje... de grote: WTF kan dat ding! en nu het kleintje: waneer komt ie uit als hij nog niet uit is? thanks!
ik weet niet wat je ermee kan maar ik kan wel een indruk geven wat je ermee kan. Ik denk dat je je xbox aan de pc kan aansluiten en dan gewoon nummers op de xbox kan zetten en een beetje kan gaan kloten met het geluid.
Tja, je kunt dan wel makkelijk muziek delen enzo toch?! Maar jah daar gebruik ik liever m'n pc voor eigelijk...
Foto's op je Xbox zetten en bekijken (leuk voor bezoek enzo) - Karaoke (woei!) - Betere muziek weergave etc.
Mijn xbox staat 15m van mijn pc. Hoe lang zal die kabel zijn? Zouden ze niet beter een programmatje maken waar je foto's, muziek...mee op cd kan zetten die je xbox wel kan lezen?
Krijg je er een kabel bij dan? Ik heb er 1 van 3 meter, maar die haalt het echt niet Moet 20+ meter hebben ben ik bang, moet ik ook nog kabel kopen
Hmf, da foto bekijken hoef van mij niet. Gewoon de foto's van de pc weer terug op de digi doen en dan aansluiten op de TV met bijgeleverde kabel, en muziek luister ik niet met dat ding. Gewoon de radio. Dus kopen zal ik het zeker niet. - CF -
maar waar voor dienen die foto's dan, word het dan niet zo als op msn, dat op live iedereen jou foto kan zien ofzo het probleem van slechte sound in games los je er wel mee op denk ik zo, dus tog wel handig!
Weleens gehoord van Netwerkkaart?? Ik denk dat je hem gewoon via de ethernet poort aan de achterkant van je xbox aan je PC (netwerkkaartje) moet koppelen. Ik zie einig ander mogelijkheden. Ben ik ff blij dat ik LIVE via ics, hoef ik niks te doen. Of gaat hier het spreekwoord; de wens is de vader van de gedachte op...
Ik weet niet waar ie vandaan komt, maar volgens mij is het meer een game in de ogen van MS (en mij)... Verstaan we onder hardware niet Harde waarden? Zeg maar alles wat pijn doet als iemand het tegen je hoofd gooit? (en dan bedoel ik geen CD *) )
Zal je er dan cd's met MP3 mee kunnen beluisteren zonder ze op je hard drive te moeten bewaren. Want dan heb ik wel een reden om hem te kopen.
word dit programma dan op je HD gezet? anders kun je toch geen foto´s bekijken en muziek luisteren zonder op je HD te zetten. of gebeurt dit allemaal via je netwerkabel?
XBOX Music Mixer Homepage XBOX Music Mixer Trailer Features: PC to Xbox music and photo transfer: Take the multimedia experience from the den to the living room. Easily transfer audio files (WMA, MP3 ) and digital photos (JPG) from your PC to your Xbox video game system, creating the ultimate music and video library. Karaoke: Grab the included microphone and showcase your vocal talents (or lack thereof) by singing along with more than a dozen karaoke hits from a variety of artists. Or, take it to the next level with a little free-form action. With digital vocal-stripping technology, you can remove the vocals from your favorite CDs and audio files—making nearly any karaoke request possible! Once you get it right, record your performances for playback anytime. Xbox Media Player: Bring the club experience home with the interactive Media Player. Build your own soundtracks for hours of audio entertainment. Customize soundtracks to set the mood for any situation. Photo album viewer: Are your photographs really doing you any good stored away in the closet or buried on your computer? Use the enhanced photo viewer to create the ultimate slide show by transferring photos from your PC to the Xbox, which can then be synched to customized soundtracks and special visual effects. Rave mode: Enhance your audio with scores of cool 2-D and 3-D visualizers. Add real-time video and audio effects for an incredible sensory experience. Xbox Live support: Download visualizers, get new karaoke tracks and music, know when your friends are online, and receive game invites.