Ik krijg het gevoel dat de xbox console steeds populairder word vooral vanaf September want toen kwam de 2e wave met de betere titels ,zoals The Thing , Turok , Conflict desert Storm ,Commandos 2 Deze maand gaat ook het steeds beter met de releases van top games bv Quantum Redshift ,Silent Hill2, T-S2,Deathrow,Hittman2,CMR3,Fifa2003 enzo enzo.... En aangezien November helemaal een top maand moet worden met oa Unreal & Splinter cell kan het alleen nog maar beter gaan met de verkopen. wat denken jullie ervan ?
Ik zie de Xbox aan het eind van het jaar beter verkopen dan de PS2 en de NGC.. In Amerika vooral... In Europa weet ik zeker dat ze de 2e plaats behalen.. Maar kleine kans op 1e plaats.. Japan zie ik het niet gebeuren voorlopig.. Maar de Xbox verkoopt idd steeds beter.. Mario kwam uit op de NGC en toch bleven de verkopen min of meer gelijk.. Sega Pack is er... Unreal komt er aan.. Splinter Cell... Kakuto Chojin wordt hopelijk ook cool.. Mech Assault komt er aan.. Blinx.. etc.. Onthoud dat vele gamers alleen de PU lezen, dus dat die uitkijken naar Blinx.. Grote kans dat je rond kerst hele aparte verkopen gaat zien.. Maar ik ben benieuwd.. En heel erg goed gemutst over de Xbox..
helemaal mee eens , en Japan zouden ze gewoon moeten intrekken en met al dat geld meer relcames,campaignes in europa houden !! je ziet ook dat de xbox populairder word doodat het aantal XBW members echt flink stijgt
Inderdaad, je ziet hier bijna geen reclame gewoon. Heel af en toe een klein Xbox tekentje op en blad (met name de Veronica gids), maar in vergelijking tot die van de PS2, dat niet! En das KUT! Want dat kannik op m'n werk zien wanneer ik de verkopen PS2 met die van de Xbox vergelijk. Maar toegegeven, meer en meer mensen raken geinteresseerd. Das al wat, nou nog grootscheepse TV reclame op MTV/TMF/Yorin en de Box en van die borden langs het voetbalveld, dat zou moeten helpen...
Reclame is idd belangrijk.. Als het idd klopte dat MS van plan was om nog deze weken te beginnen met reclame.. Dan komt het helemaal goed.. En idd, veel mensen raken geinteressseerd.. De Xbox communtity doet het goed.. Mond op Mond uiteraard.. Dat is op het moment de beste reclame lijkt het wel..
jep, het gaat wel steeds beter ja, maar ze kunnen beter de xbox in japan intrekken ja en dan veel geld spenderen aan reclame in europa en amerika. en naamsbekend heid opbouwen. en dan later pas de xbox 2 in japan uitbrengen. dan hebben ze inmiddels al een vaste/goede userbase in europa en amerika. dat maakt alles al een stuk makkelijker.
in amerika zal het wel een boost krijgen . mede dankzij het geweldige xbox live.(rond kerst tijd) en in japan ook wel (rond 200
Dat gaat echt niet. Japan is hardstikke belangrijk voor iedere console omdat het grootste deel van de developers in Japan zit. Wil je MGS3 en dat soort spellen dan moet je wel een marktaandeel in Japan hebben. Anders zien die gasten niks in je.
Xbox live gaat toch al 14 november in, in de VS? dan zullen de verkoopcijfers cker gaan stijgen en helemaal als Unreal dan uit is!
Ze kunnen Japan beter laten zoals het is en zich vol op de andere Aziatische landen richten. (bijv. China) Doordat in veel van die landen de Ps2 ook nog niet uitgebracht is kan MS daar veel verkopen. (beveiliging wel een beetje verbeteren) Ook wordt er in die landen niet echt pro Japans gedacht zodat MS niet het probleem heeft dat de consument Japanse merken voortrekt.
Idd, Xbox en cube staan nu ongeveer gelijk in Europa...wacht maar tot na dze kerst: Cube links blijven er komt een xbox je aan de rechterkant inhalen!
Het probleem is volgens mij dat sommige mensen (die nooit op een site van de xbox kijkt) die weten ook niet dat xbox live komt en dat de xbox nu in prijs is verlaagt en dat je er twee spellen bij krijgt. MS moet nu alleen nog veel meer reclame maken. Gewoon enorme grote tv reclames tijdens een pragramma waar iedereen naar kijkt zoals GTST (en als nederlands elftal speelt). PS2 die maakt heel veel reclame en dat werpt zijn vruchten af zoals we zien.
ja nintendo maakt nu ook best veel reclame met hun pakketje mario sunshine en de GC. op de goede tijdstippen. en Sony doet het al helemaal goed. champions league reclames en zo. en bij de interviews na de wedstrijden zie je ook kei veel "Playstation 2" op de achtergrond.
wat betreft voetbal, sony playstation is een hele grote sponsor daar he. Ze hebben het dus iets gemakkelijker met uitzenden van reclame tijdens wedstrijden enzo. Verder ben ik het wel eens, er zijn een paar reclamens geweest in het begin van de box, nu zie je ze nooit meer. Zou beter moeten kunnen, zeker gezien het budget dat microsoft heeft.
Ja, reclame voor de launch. Meer niet, dat mag meer. Maar ook ik zie de Xbox beter gaan verkopen dan PS2 en GC
Overal waar je kijkt zie je een logo van playstation 2: Op shirts van spelers, op die reclameborden idd achter op een bord bij een interview. Eigenlijk vind ik dat daar xbox MOET STAAN.