Xbox verkopen aan maatje

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door KiR, 30 sep 2008.

1. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Hallo xboxers enz.

Het zit zo, ik zit er aan te denken om me xbox ( 20 gig versie uit augustus 2007) te verkopen aan me maatje. Nu heb ik hier nog een halfjaar xbox-live op zitten. Kan ik dit meenemen naar mijn nieuwe xbox?

Het plan is om mijn xbox voor 125 euro te verkopen.

Vervolgens leg ik 75 euro bij en koop ik de nieuwe 60 gig versie.
    Zo heeft me maatje een goeie xbox voor een leuke prijs, en ik weer een nieuwe met wat meer geheugen voor ook geen gekke prijs.

Iemand iets te melden over deze deal? Lijkt het wat? en is het dus mogelijk om me account over te zetten? Ik ga er vanuit dat mijn account aan me HDD gekoppeld is ofzo?

Wie ow wie verteld het mij:)

Groetjes

2. Luckyyason

Luckyyason Bitch

Leuk Bevonden:
    0
    tsja omdat er nieuwe features aankomen (games op hdd opslaan) is het wel handig zon 60 gb harde schijf, je account kun je zo via xbox live naar je nieuwe console halen (meer info: http://www.xbox.com/nl-BE/support/)

Maar als het je alleen om die nieuwe hd gaat zou ik een nieuwe kopen (120 gb) voor ietsjes meer maar dan heb je ook dubbel zoveel geheugen... ik weet niet of in die xbox al HDMI zit maar als je dat al had zou ik het niet doen, :)

als je nog meer vragen hebt stel ze maar...

Laatst bewerkt: 30 sep 2008
  3. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    In de versie die ik nu heb zit al wel een HDMI poort, tis geen 175 watt modell.

Doe het niet enkel om meer geheugen, ook omdat hij dan voor een leuke prijs een goeie heeft. en 40 gig extra is natuurlijk wel mooi meegenomen. Uiteraard heb ik het liefst een Elite, maar die zijn nog steeds 250 euro toch? Dus dan moet ik nog 125 euro bij betalen.
    Dat vind ik op dit moment iets teveel van het goede

4. NapoleJon

NapoleJon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb niks te melden maar props voor je ava (KiR dus). Kkvet.

kus

5. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    (offtopic) hahaha oke:p bedankt voor je reactie... leuk programma paint ;) Deze kom je geen 2e keer tegen....

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Verkoop hem dan aan je maat voor 150 euro ofzo, dan hoef je ook minder voor je Elite te betalen. :9

7. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Haha, tsja...kan, maargoed zo werkt het niet. 125 afgesproken.:p

8. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    299,99 en dan een bon invullen dan krijg je 50,- terug van Microsoft.

9. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat had ik in de gaten. Maar even gezien van de 125 die ik voor mij xbox zou krijgen.
    Dan moet ik omgerekend dus nog 125 bijbetalen.
    ik denk er nog even over na...

10. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Even snel het kortingvangen spel doen op dixons.nl en dan heb je morgen avond 12,5% korting.

Ik heb het al gedaan en ga morgen avond daar dus een elite bestellen.

Na cashback van microsoft kom je dan op ongeveer 215 euro uit.

(Dan daarna een van de 2 xboxen die ik nu heb zien te verkopen want 3 is toch echt 1 teveel)

11. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Strak plan, heb het spel gedaan.

Maar die 50 euro cashback van microsoft staat helemaal los van hun actie?
    Je krijgt hoe dan ook die 50 euro terug? Hoe gaat dat in zijn werk? Kwestie van een bon naar MS sturen ofzo?

Dit lees ik op de MS site

''Deze promotie is geldig vanaf 19 september t/m 31 december 2008 en geldt alleen voor consoles waarvan de verpakking is voorzien van de speciale actiesticker en die zijn aangekocht bij één van de deelnemende winkels. Alle aanvragen moeten uiterlijk vier weken na aankoop van de console zijn ontvangen. Deze promotie is alleen geldig voor consumenten woonachtig in Nederland. Niet geldig in combinatie met andere acties. Aanvragen worden niet geretourneerd. Het versturen van je aanvraag geldt als volledige en onvoorwaardelijke erkenning van deze voorwaarden. Deze promotie is beperkt tot één teruggave per familie, huishouden of adres en Microsoft behoudt zich het recht om de identiteit te controleren''

Laatst bewerkt: 1 okt 2008
  12. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb daar net (Na veel moeite) een email over gestuurt naar dixons omdat ik inderdaad eerst zeker wil weten dat je die 50 euro dan nog wel terug krijgt.
    Heb er zo mijn twijvels over.

En als het niet zo is dan haal ik de elite wel gewoon in de winkel, kan ik meteen op de productiondate enzo letten. (dat word de mediamarkt dan aangezien je daar zelf de doos kunt uitzoeken vanaf de pallet.)

Edit:
    Lekker ruim genomen, Hoop toch echt dat ik morgen antwoord van ze krijg anders kunnen ze het vergeten.

13. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    reken er maar niet op :emo:
    zeg ik uit ervaring..

staat duidelijk: niet in combinatie met andere acties, lijk me dus niet doorgaan.

14. Sato

Sato Sato NL

Leuk Bevonden:
    0
    Het risico dat je geen geld terug krijgt van microsoft en dus uiteindelijk meer betaald dan je zou hoeven is wat mij betreft te groot.

Ik ga hem dus gewoon bij de mediamarkt halen mits ik er daar 1 met de juiste productiedatum kan vinden. (zie Elite topic voor meer daarover)

EDIT:

Dit kreeg ik terug gemailt:
    Toch heb ik er mijn twijvels over, Want ongeacht wat dixons zegt kan microsoft altijd nog je aanvraag wijgeren.

15. Maarten00

Maarten00 Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Jij bent wel heel erg paranoide hoor. Je moet gewoon zeker weten dat die sticker er op zit, dan krijg je je geld terug van microsoft.

16. Gerjan

Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    221
    Die cashback aktie is niet van dixons, dus is wel geldig. Dus en 12,5% korting + cashback.

//edit stond er al dus.

17. Mastat

Mastat Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    De actie van MS is niet in combinatie met andere acties. Dus lijkt me dan niet geldig, aangezien je een kopie van de kassabon mee moet sturen zijn ze er snel achter dat je al korting gehad hebt.

18. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja, is iedereen verplicht de xbox voor de adviesprijs te verkopen?

19. Lethal AK47

Lethal AK47 XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.207
    Er staat volgens mij nergens in de actievoorwaarden dat je perse 299,99 moet betalen om die 50,00 terug te krijgen en zoals al gezegt is die 12,5% korting gewoon een actie van Dixons. Ik snap dus ook niet wat precies het probleem is en als je het niet vertrouwt of wat dan ook, dan moet je het gewoon niet doen. Simpel. ;)

20. KiR

KiR Opperchief

Leuk Bevonden:
    1
    Nou ik heb hem lekker gehaald voor 262. En stuur straks gewoon die 50 euro cashback gebeuren op. Dan moet het wel in orde komen.
    Het staat inderdaad los van.
    We gaan het vanzelf merken.

Groetjes

Deel Deze Pagina