Eindelijk Keep it op ! En owja , pas een half miljoen ? Het lijkt veel meer maar goed. tog goed werk!
Dat staat er ja, maar uit zo'n artikel (die niet écht over release-dates gaat) zou ik er niet ál te veel waarde aan hechten!
Nee maar ja bij die vorige poll stond ook dat PGR2 dit jaar uitkwam. Maar ja ik zie wel wanneer die in de winkels ligt.
ik was dus van de week in US , en effe releasedates gevraagd bij game shops ... meestal wel betrouwbaar bij EBgames vind ik. En dan nog rekening mee houden met eventuele uitstellen van de game,. en PGR 2 kwam 15 november 2003 uit volgens die man. en CS : CZ voor pc 14 oktober in US .. eindelijk nieuwe CS
In de US he. en het hangt af van de wil van MS om hem snel te vertalen of wij hem hier ook in 2003 zullen zien
Re: Re: Xbox-verkopen in de plus volgens mij bedoelt hij een half miljoen live-gebruikers haha en dan zeggen non xboxers dat er geen goeie xboxgames zijn, terwijl de xbox hoogste gemiddeld aantal games per console heeft... keep on the good work ms xbox