Ik heb een probleem met mijn xbox die aangeeft dat hij geen verbinding heeft. Het volgende: Ik heb een Xbox met een chello classic internet verbinding en een sitecom dc-203 breedband router. Ik heb deze router nu ong 2 weken. Sinds ik die nieuwe router heb geplaatst heb ik problemen met xbox live. Tijdens het spelen op live krijg ik b.v. bij DTM2 een melding op het scherm dat de kabel er niet in zit. Die zit er natuurlijk wel in, maar ik denk dat ik een aantal instellingen niet goed heb gezet op mijn nieuwe router. Ik weet dat je poort 3074 UDP/TCP en 88 op UDP moet openen voor een correcte werking met live. Dit heb ik natuurlijk ingesteld maar ik blijf de melding krijgen. Het enige wat ik nog niet heb gedaan is het upgraden van mijn firmware. Ik heb ook net een andere xbox geprobeerd op live en die heeft hetzelfde probleem dus de netwerkkaart van de xbox is niet kapot. Ik heb ook de kabels vervangen, ook een andere poort op de router geprobeerd. ook alle andere apparaten uitzetten behalve de xbox en nog krijg ik de melding en dat het dus lijkt alsof de verbinding even weg valt. Wie weet misschien een oplossing voor mijn probleem? Alvast bedankt.
ik stel voor om in de centrale thread verder te praten (zo kunnen we alles beter monitorren) zie deze link verder daar alle info plaatsen thnx Fardo