xbox vga adapter

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door ITNL, 8 dec 2002.

1. ITNL

ITNL Guest

hé mensen,

Is dit dingetje iets

??vga xbox

Is dit een soort scartkabel ofnie, zo ja zit hier ook eenoptische uit in en is de beeldkwaliteit nog perfect. zo ja dan koop ik hem.

ps. Met welk proggie moet je xbox capturen met mijn gf4 svideo-in

Laatst bewerkt door een moderator: 8 dec 2002
  2. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    Uhh dit is GEEN scartkabel maar een vga convertor die de beelden omzet naar vga zodat je monitor ermee overweg kan. Volgens mij zit er dan GEEN pc meer tussen dus capturen zal niet gaan want het is dan alleen maar xbox->monitor en geen xbox->pc->monitor.

En er zit natuurlijk GEEN optische uitgang in want dat is een uitgang voor geluid en het gaat hier over beeld.

3. ITNL

ITNL Guest

dus ik kan geen beeld via m`n pc scherm en dan ook nog DD geluid via m`n speakers die bij m`n pc staan (die ik dan op de xbox aansluit) ????

4. ralph18

ralph18 neij-wiert de gekste

Leuk Bevonden:
    0
    als je een advance scart kabel hebt dan heb je daarop een scart aansluiting en een digitale aansluiting. het scart gedeelte komt dan in die vga box en de digitale aansluiting dan aan je stereo of wat je dan ook mag hebben.

5. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    Ben je zeker dat er een scart ingang in zit?
    Volgens mij moet je die kabel in je xbox pluggen en dan je monitor aan de andere kant. Een kabel van je pc naar dat bakje kan ook, zodat je gemakkelijk tussen het beeld van je pc en je xbox kunt switchen.
    Maar van geluid zit er enkel een koptelefoonaansluiting op denk ik.

6. ITNL

ITNL Guest

dan zuigt het want ik wil m`n DD speakers gebruiken maar ik wil niet voor m`n tv en m`n pc aparte DD speakers kopen omdat dat te duur is.

Deel Deze Pagina