XBOX via MAC OS 10.2 Weet iemand hoe ik via mijn mac met behulp van een ethernet kaart mijn XBOX kan aansluiten. Heb alle hardware maar ik krijg steeds te horen van de XBOX dat mijn IP adress niet goed is... Wiet helpt deze gefrustreerde gamer uit de brand??? Toastie
Wow ... een nieuwe uitdaging ... gaat even nadenken .. gata je straks helpen .. (oplossing 1 Windows installeren ) ... Geintje) Oplossing 2 de makkelijkste een Router aanschaffen of een directe connectie gebruiken... Oplossing 3 ... de lastigste ICS via Mac OS (en daar heb ik nog geen kaas van gegeten ... maar ja eindelijk een uitdaging)
Cool stel ik zeer opprijs! Hopelijk kan ik snel online! En jullie aller konten schoppen met Ghost Recon! J
Wat voor modem heb jij en welke provider? Ik heb geen verstand van Mac ... maar zo moeilijk zal het ook weer niet zijn
Ik heb een Chello abonnement en dus een kabel modem. Het probleem is echter dat je bij Chello niet direct je modem in je Xbox kan pluggen. Dus ik moet een Router gebruiken of een ethernet crossover van modem->mac->Xbox. deze laatste heb ik maar deze krijg ik niet aan de praat... Xbox zegt steeds dat het ip adress niet goed is Heb een gewone broadband ethernet kaart, maar heb ergens gelezen dat je de nieuwste 'realtech' ethernet kaart best kan gebruiken, weet jij misschien waar ze realtech's verkopen. j
IP adress...? ik laat hem automatisch de instellingen instellen. Heb wel een ip adres maar deze werkt niet op de Xbox als ik deze invoer...
je kan hem wel rechtstreeks op je modem aansluiten.... alleen moet je dan ff het mac adres van je xbox wijzigen...
het is een Mac Adress... geen id waar je het kan vinden op een Apple PC.... op een windows machine kan je het vinden als je naar de status van je netwerk kaart gaat.....