Xbox via PC-Monitor

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door RichArt, 29 jan 2004.

1. RichArt

RichArt Cinema4D Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi allemaal,

Is het mogelijk om je xbox op je pc monitor aan te sluiten??
    Dat geeft natuurlijk een veel scherper beeld dan mijn breedbeeld tv.
    Ik heb wel gelezen in de offical xbox magazine van januari, dat venom een universieƫl kastje op de markt gaat brengen die dit zonder problemen kan. Dan kan je een knopje omzetten en kan je zo xboxen en wil je weer achter de pc, knopje weer terug en klaar.. Maar is er al zoiets??

Peace,
    RichArt. ;)

Laatst bewerkt: 29 jan 2004
  2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    zie deze thread reken wel op een priskaartje rond de 60-80 euro

3. RichArt

RichArt Cinema4D Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Hey, bedankt voor je reply. Maar die van venom is wel iets anders. Helaas is de web down op dit moment.
    www.venom.uk.com
    Dus ik kan verder niet verglijken met de x2vga box.
    Zodra de site weer online is ga ik zeker even kijken.

Peace,
    RichArt. ;)

4. Sjorrit

Sjorrit w0t!

Leuk Bevonden:
    22
  5. Xmaster

Xmaster XBW ELITE LID

Leuk Bevonden:
    9
    Het fijne weet ik er niet van maar ik vraag me af of je daadwerkelijk een scherper beeld krijgt, immers de resolutie van een TV is toch iets anders dan de resolutie van een PC? :confused:

6. Slurpgeit

Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    7
  7. Rox

Rox Marketing 2.0..

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb voor 35 euro een Trust Video Console viewer. Maar als je de keus hebt tussen een breedbeeld tv en een pc monitor moet je echt wel voor de tv gaan. Het beeld op een pc monitor is niet veel beter dan op een tv en een breedbeeld tv is denk ik scherper om te zien. Dit omdat je dichter bij een pc scherm zit. Denk er ook aan dat zon kastje het geluid niet door kan geven. Dus daar moet je ook nog een oplossing voor vinden.

8. RichArt

RichArt Cinema4D Freak

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm, jammer. Ik had gehoopt dat het beeld via een pc-monitor veel scherper zou zijn. Ik ben niet echt super tevreden over het beeld kwaliteit via mijn tv. Maar dat zal vast wel komen doordat ik altijd games op de pc heb gespeeld en dat is nu eenmaal veel scherper dan via een tv. Pffff dan toch maar een HDTV. Haha, zo wordt mijn xbox wel erg duur.
    Maar aan de andere kant, het geluid via mijn JVC TH-5AR7 home cinema klinkt wel erg mooi. Dat geluid haal je niet uit mijn 4weg speaker systeem op de pc.
    Ook moet ik erg wennen aan het richten met de joypad, een muis richt wel een stuk sneller. Maar ik wijk af....
    Blijft toch leuk spul zo'n Xbox.
    Bedankt voor de reactie's

Peace,
    RichArt. ;)

Deel Deze Pagina