Xbox voor kerstmis

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door math1js, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. math1js

math1js Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hallo iedereen,
    Na een lange tijd beetje zitten te twijfelen tussen nieuwe PC (verekte duur) en misschien dan toch een console (dure tv) had ik onlangs gevonden dat je de xbox 360 kan aansluiten op mijn mooie Syncmaster 206bw 20" widescreen beeldscherm, dus denk ik toch wel dat ik een mooie 360 wil scoren.
    Mijn vraag is nu dus, sinds de kerstman binnenkort langskomt, welke 360 zou ik dan moeten kopen?
    Want er zijn zoveel verschillende, + nog allemaal verschillende voordeel pakketten, ik weet er geen raad mee:p
    Het moet ongeveer onder de 250 euro blijven, moet minstens 1 controler bijzitten, en ik denk ook een hardeschijf,
    omdat ik eigenlijk alleen spellen koop om ze online te spelen (headset zou dus ook fijn zijn, maar geen vereiste). Dusss, wat zouden jullie aanraden?
    alvast bedankt voor eventuele hulp :)

sorry trouwens dat mijn 1e post meteen een nieuw topic is, maar heb search gebruikt en niks bruikbaars gevonden=(

2. Daniël

Daniël Staatsfeind Nr. 1

Leuk Bevonden:
    18
    Gewoon pakket met 60gig, headset en controller. Was bij de MM in de aanbieding voor 188,- incl. 2 games. Evt kun je ook voor de elite gaan (120gig en zwart)

Btw, Welkom op het forum.

3. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Welkom op het forum :).

Momenteel heb je de rembours actie waarmee de Elite op een €249 neerkomt, maar in de winkel moet wel eerst €299 betalen (die €50 krijg je later terug). Dan hebben we de 360 Pro die een winkelprijs heeft van €239 en met de rembours kan je €40 terug krijgen, dus komt het neer op €199. Dan hebben we nog de Arcade, maar die voldoet niet aan je eisen door het ontbreken van een HDD en een headset.

Welke bundel je neemt hangt af van je persoonlijke voorkeur naar de games al is het jammer dat geen bundel van de Elite is met Gears of War 2. Voor de Elite heb je alleen een bundel met Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda (deze bundel is ook beschikbaar voor de Pro).

Als je hem op je monitor wil aansluiten moet je nog wel de juiste VGA kabel kopen (openingspost van die thread lezen, staat veel handige informatie in).

Alles op een rijtje:

360 Elite:
    - 360 in het zwart
    - Harde schijf van 120GB
    - Draadloze controller (zwart)
    - Headset (Black)
    - HDMI kabel (waarmee jij niets bent als je hem op je monitor wil aansluiten)
    - Component kabel
    - Standaard SCART kabel
    - Netwerk kabel
    - €299/ €249 met rembours actie
    - 1 bundel : Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda

360 Pro:
    - 360 in het wit
    - Harde schijf van 60GB
    - Draadloze controller (wit)
    - Headset (wit)
    - Component kabel
    - Standaard SCART kabel
    - Netwerk kabel
    - €239/ €199 met rembours actie
    - 2 bundels: Lego Indiana Jones + Kung Fu Panda of Gears of War 2

Het grootste verschil zit hem dus in de opslagruimte van de harde schijf. Aan jouw de keus of het die extra €40 waard is of niet. Mijn keus zou op het moment naar de Elite gaan omdat het naar mijn mening het beste pakket is rekening houdende met de prijs.

Heb je meer vragen over welke je het best kan kopen dan kan je die stellen in het "Xbox 360 Algemeen [vragen / opmerkingen]" topic.

Deze is dus dubbel op en kan dus een slotje op.

4. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zou toch voor de Elite gaan.. Die 120 GB schijf heb je wel echt nodig nu je je games kan opslaan op je xbox, erg handig! En voor die 50 euro..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina