XBOX vs. NGC op de E3!!

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door CyberPunk, 23 mei 2002.

1. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok!! Ik zat net even te kijken op de nintendo website, en daar zijn ze ook bezig met de E-3.. Alleen ik zie tot mijn grote verbazing dat er maar net 10 games staan.. Terwijl er voor de Xbox al weet ik hoeveel nieuws is uitgebracht!! Iemand een idee hoe dit zit?

Want zoals ik het nu zie heeft Nintendo nu echt een hele grote fout gemaakt.(ok de E3 is nog niet afgelopen, maar toch)..
    Ik ben geen fan-boy, ik heb wel een Xbox...

Maar MS die gaat deze Consolewar op deze manier toch echt wel winnen, of zie ik dit nu echt helemaal verkeerd..
    MS Xbox live, en alle gamenieuwtjes die de wereld zijn ingebracht, tegen Nintendo en de paar nieuwtjes die zij hebben...

Ik wil nu geen gedoe hier over graphics dit en power dat, maar gewoon jullie mening hierover..
    De PS2 laten we even hierbuiten..

Komt Nintendo nog met een grote eindklapper, of komt MS met een nog grotere klapper!! (want er worden op de E3 toch de hele tijd nieuwe dingen aangekondigd)!!
    Jullie mening en Conclusie graag! :)

2. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik begrijp dat geneuzel over die consolewars eigenlijk niet. De xobx is mijn eereste gameconsole. Een criterium voor de aanschaf was dat ik er ook DVD's mee kon afspelen. Dan valt de Gamecube af. Daarnaast heeft de Gamecube toch ook een beetje een kiddy-imago (en ik ben al een ouwe lul vergeleken met de meesten hier denk ik) en de games die mij aanspreken vindt je, enkele uitzonderingen daargelaten, toch vooral op de ps2 en xbox. Ondanks dat de PS2 een enorme reputatie heeft (terecht denk ik) heb ik toch voor de Xbox gekozen vanwege de spec's en het feit dat MS erachter zit. MS zal naar mijn verwachting niet snel de handdoek gooien, ik denk eerder het tegenovergestelde.

Maar wat ik duidelijk wil maken, ik heb helemaal niets tegen de cube en de ps2. Het belangrijkste is dat ik tevreden ben met mijn keuze. Ondanks dat ik eigenlijk nog moet leren goed te gamen maar daar eigenlijk te weinig tijd voor heb ben ik tevreden. Ik hoop dat iedereen gelukkig is met de console die hij/zij heeft aangeschaft anders zou het zonde zijn van het geld dat je er insteekt en dat gun ik niemand.
    Ik richt me op mijn xbox, de ps2 en gamecube interesseren mij niet. Dat zou iedereen moeten doen dan hadden we niet iedere keer die discussie over welke console nou de beste is. Het zijn namelijk alle drie goede consoles.

Conqubite

3. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Eh ja hallo!! Dit heeft niets te maken met mijn thread!! :)
    Ik wil graag weten wat jullie vinden van wat ik net heb opgeschreven, het heeft niets met wat de beste console is te maken.. Maar gewoon het feit of Nintendo nou wel zo slim bezig is ten opzichte van Microsoft!!

Wat is jouw conclusie hierover!!

Ik vind al die consoles gewoon leuk, maar mijn hart ligt bij de Xbox.. Dit is gewoon een discussie over de marketing om zomaar te zeggen!!

4. conqubite

conqubite always unlimited !!!

Leuk Bevonden:
    0
    No offence (zo was het zeker niet bedoeld). Maar wat ik duidelijk wilde maken was dat ik niet begrijp waar jij je geïnteresseerd bent in toch weer een vergelijking tussen de cube en de box (dat is het feitenlijk toch??).
    In jouw stelling dat ogenschijnlijk de xbox voolopig beter gaat dan de gamecube kan ik me wel vinden. Maar, zoals ik al zei, het interesseert mij helemaal geen biet wat de Nintendo en Sony doen. Als er voor mijn xbox maar veel leuke games komen en ik lekker met een goede kwaliteit naar DVD's kan kijken.

5. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Maakt niet uit hoor, ik begrijp je standpunt wel!!
    Klopt ook wel wat je zegt!!
    Alleen aangezien het toch wel leuk is om te weten hoe de tegenpartij het doet, en wat ze gaan doen tegenover de Xbox daarom heb ik deze thread geplaatst!!
    Normaal is het altijd dat gezever over wie de beste graphics heeft enzo!!

Maar ik snap wat je bedoelt! Ok! :)

Laatst bewerkt: 23 mei 2002
  6. Chukie

Chukie Casual-visitor

Leuk Bevonden:
    0
    Mja het is maar hoe jer tegenover staat.

Als ik het gC nieuws zie dan zie ik net zoveel nieuws hierover dan over de X-box....

De engie tegenvallev vind ik voor de Gc is dat er geen Sc2 komt voor de rest alleen maar vet goed nieuws !

7. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    SC2 Soul Calibur 2 bedoel je..
    Die zou toch wel komen!!

8. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    inderdaad; een slimme zet van da microsoft; hoewel dak vin da ze n betr reclame hadde moete make ( dan bedoelk voor de lancering, want iedereen kent de ps2 maar ni iedereen de xbox)
    maja da op den E3 das wel strategisch

9. landwijn

landwijn grrr in swinger

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me goed herinner van vorige jaren heeft Nintendo vlak na de E3 een eigen beurs, waar meestal wel grote aankondigingen worden gedaan.

10. Flood

Flood Guest

ik heb dat ook al eens in een post gezet dat de cube inderdaad maar weinig spellen in de maak heeft (of bekendgemaakte spellen). Maar ze hebben dan wel minder spellen maar die spellen die komen zijn wel gewilde spellen dus waarschijnlijk worden die door bijna iedereen gekocht

11. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Nintendo zal het sowieso wel goed blijven doen. De jeugd is en zal wel voor hun blijven. Voor het grootste gedeelte van al die gassies die een gameboy, GBA hebben of een nintendo 64 hebben is de Cube gewoon de volgende stap . Microsoft kennen ze niet en de Xbox is ondanks de prijsverlaging toch nog een stuk duurder dan de gamecube. Het is moeilijk hoor dat sparen...
    Ik heb 3 neefjes die allemaal op de launchdate een Cube hebben gekocht niet omdat ze hebben gecheckt welke nou beter is de Cube of de Xbox maar gewoon omdat het Nintendo is.
    En als ze luigi horen denken ze meteen met een blij gezicht aan Mario ook al zijn die games totaal verschillend(slim nintendo).
    Wat ook een eigenschap van jongere gamers is is dat als ze eenmaal ergens van overtuigd zijn je ze niet makkelijk met feiten van hun ongelijk kan bewijzen. Ze hebben ergens gelezen dat Nintendo beter is dus Nintendo is gewoon beter punt uit weet je.
    Wat Flood zei klopt ook ze hebben misschien wel minder spellen in de maak maar Mario, Zelda, Mariokart, Metroid Prime, Perfect Dark Zero en Pokemon zijn zeer gewild dus die zullen echt wel veel verkocht worden.
    Daarnaast zal het ook wel zo zijn dat de wat oudere gamer als ikzelf toch ook erg graag de nieuwste Mario Zelda en Perfect Dark wil spelen als die uitkomen.
    Dat zijn dus weer een ' paar' Cubes die verkocht worden.

Maar eerlijk gezegd doet het me er weinig toe wie die console war wint ik heb een Xbox en ik weet....

12. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Das een goeie Bloody Apron!!!
    Ik geef je daar groot gelijk in, ik was het weer eens vergeten!

13. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Maakt niet uit CyberPunk....en ff on the side ..ik kan echt niet w8en op dat Xboxlive gebeuren...:9 what about you?

14. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0

Ik kan er zeker niet op wachten...
    Wil gewoon een heftig vechtspel tegen iemand uit China of Japan spelen... Schijnen dat die gasten er erg goed in zijn... Kijken of ik nog wat kan leren van hun....
    En Unreal Championship tegen de Amerikanen... :9

15. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

:9
    die Japanners lijken me idd wel de alleenheersers in vechtgames.
    ze leren volgens mij echt al die combi's uit hun hoofd en hebben een reactie snelheid waar je U tegen zegt. hier in nederland rulen ze ook al met al die arcade vechtgames.

16. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten spelen daar echt alle vechtspellen, tot ze die van binnen en buiten kennen...
    Lijkt me wel cool om te zien hoe goed ze nou echt zijn!!!
    Toa Feng en Kakuto Chojin gaan ook online... Zijn ook vechtspellen.. Ik denk dat die 2 vooral de laatste het heel goed gaan doen.. O ja en niet te vergeten Mortal Kombat..
    Maar die lijkt me op dit moment niet zo.. Beetje verouderd of ze moeten een goeie gameplay erin gooien ala Virtua Fighter 4!!

17. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

Kakuto ken ik nog niet ..Toa Feng ziet er wel lekker uit Mortal kombat ook...k ga ff die Kakuto filmpjes bekijken.

18. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Je ziet jammer genoeg nog niet zoveel van Kakuto..
    Maar wat ik in een blad heb gelezen en div. internet sites en hier op xboxworld ook, sindsdien kan ik niet wachten op dat spel..
    Dat spel wordt hopelijk nog beter dan VF 4, Tekken en DOA bij elkaar..

Edit:
    Ninja Gaiden wordt ook bruut!!
    Enne heb je filmpje van Otogi gezien, dat wordt volgens mij ook kick!!
    Edit:

Laatst bewerkt: 25 mei 2002
  19. Bloody_Apron

Bloody_Apron Guest

ik zat net ff te kijken naar pix van kakuto,
    maar is dat niet dezelfde game als toa feng?

20. CyberPunk

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, het zijn twee verschillende vechtgames..
    Kakuto Chojin zou voor realisme gaan als het goed is, en hij is ook heel duister.
    En Toa Feng daar weet ik niets van eigenlijk, ow wacht het gaat als het goed is over 2 clans tegen elkaar..
    Maar het wordt nog even afwachten op deze games. :)

Deel Deze Pagina