Hey boris, volgens mij is dit geen goede plek om dat te vragen, iedereen die op deze site zit is in de ban van de xbox dus hier een discussie daarvoor openen is zinloos...
Gamecube!!!!!!!!! XBOX SUCKS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Xbox heeft lelijk graphics en domme stomme en lelijke spellen zoals Halo!
NOOO not again, not again such a topic. I just recoverd from the last " this vs this" one. ^_^. In mijn geval mij goede oude Dreamcast daarna mijn NeoGeo Pocket Color waarna op de derde plaats volgt mijn Master System die deze plaats deelt met mijn Saturn. ^_^. Van de Huidige generatie.:"Xbox Then Gamecube Then PS 2".
Maar de NeoGeo Pocket Color is sooo cute... yet so Mature. (lots of fighting games ^_^. and Happy sounds ^_^, built in stuff etc).
Gaybox ZUIGT!! Vooral dat kut spel Splinter Cell, of Hallo enzo.. BAh Zuigespellen, allemaal kut!! En ik kan Hem niet eens meenemen naar school in me RugTas, zo groot is dat kutding!! Klote controllers is ook veel te groot enzo.. kutspellen, kut graphics, en hij kan niet eens rechtop staan!!!
je en voral omdat hij niet rechtop kan staan. wat is dat nou voor shit? en geen RESET button!? ik ga hem verkopen
ff seriues: ik heb straks alle 3 consoles. mijn ps2 vindt ik wel leuk, maar ik blijf iets voor de xbox hebben. De gamecubez controller vind ik ZO NAAR in de hand liggen... ik kan bijna niet genieten van metroid prime!
Zo denkt iedereen er hier over denk ik! Wij van antixboxworld.nl zijn ook niet tevreden met de poepdoos.