XboX Waar Kopen??

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Jeroen14xboxfan, 21 jan 2003.

1. Hey mensen ik wil graag weten waar de xbox het voordeligst is zeg gewoon ff hier in de thread waar hij het goedkoopst is

mzzl

2. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    moved to xbox hardware/general chat

ik neem aan dat je prijzen wil weten van winkels

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Eigenlijk nergens en toch overal. Er zijn niet echt Xbox-specifieke actie's in bepaalde winkels dus zal je het moeten doen met de adviesprijs:

Sega Pack (indien nog aanwezig) : 259 euro. 1 Xbox, 1 controller, 2 games : Sega GT en Jet Set Radio Future.

Xbox Massive Entertainment pack : 300 euro, bovenstaande + Halo (en ik geloof zelfs ooK DVD remote toch?)

4. Javdalen

Javdalen Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    idd ook DVD remote ja.

5. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb net de massive pack besteld bij playxbox.nl voor 285 euro...maar die aanbieding liep tot 19 januari, nu kost ie daar 290 eurotjes...

succes.

m-X

6. M@ximuS

M@ximuS PSN id = MrMaximusNL

Leuk Bevonden:
    0
    nou zeg om die 5 euro-tjes... :)

ik heb hem gekocht bij nedgame - http://www.nedgame.nl bij deze winkel kon ik hem meteen ophalen in groningen.
    Ik woon daar ook dus waarom via Inet bestellen? Ik vind gewoon internet winkelen voor complete consoles niet prettig

7. Zexy.Poo.Maker

Zexy.Poo.Maker OK, I´ll Sign Ur BR

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal het ff op Zexy.Poo.Maker-stijl vertellen. GEWOON JE MOEDER OVERHALEN OM JE TE BRENGEN en zelf alles betalen 8).

Ik heb trouwens een Massive-Pak -=> JSRF, Halo, Sega GT, dvd kit, controller en niet te vergeten onze gabber de Xbox. Voor maar 300 kei harde euro's.

8. Darko

Darko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    jezus wat maakt die paar euro's uit KOOP gewoon ergens en je bent wel zoet mee voor een ''tijdje''

9. bl0kkie

bl0kkie pwn4tsj p0rk !

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb mijn box gekocht bij de media markt in groningen...de sega pack is daar 249 euro..:D

10. Stijn

Stijn the flying Dutchman

Leuk Bevonden:
    0
    Je moet wel snel wezen want die massive packs zijn bijna overal op !

11. ErroX

ErroX Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    ff offtopic maar belangrijk: sturen ze (playxbox.nl) het ook daadwerkelijk op?
    want ik wil daar graag Xbox live reserveren... nja je snapt me wel..

Ontopic: ik zou je xbox bij de locale Gamesjop kopen, altijd geod en waarschijnlijk goedkoop! (of 2dehands)

12. Opheodrys

Opheodrys Allround gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb,zou en ga weer naar de lokale gameboer voor een xbox...vage zin,maar klopt wel8)

Maar goed,ik heb er van alles bij gekregen..keycords,t-shirts,een dvd(nee niet jp3!!).....nu nog als ik games ga kopen...t-shirtje van de ps2,ea,die hard enz enz...

EN>>>ze kennen me daar nu...ben een klant ipv nummer...kan dus wat regelen...korting enz.

*wat is er met dat xbox-live?
    *zou dat zo hard gaan dat het straks niet overal te koop is?
    *moet je van tevoren reserveren?

|:- tell me!!!!

13. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    Heb afgelopen zaterdag online een Massive Pack bij ze besteld (in de aanbieding, nu is ie maar liefst 5 euro duurder :confused: ). Ik heb een mailtje ontvangen dat ie morgen (vrijdag) komt. Kan nie wachten 8)

Ik laat het wel weten wanneer ik toch genaaid ben :)

14. shogu

shogu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn xbox ook bij playxbox besteld, als was prima in orde. Een vriend van mij had een game besteld bij hun die werkte niet goed. Hij heeft ze toen gebeld en ze zijn nog diezelfde dag langs geweest om de game te ruilen!

Ik ben inderdaad benieuwd of je xbox live moet bestellen? Zouden ze echt zo hard gaan? Ik wil er wel één hebben op de eerste dag! Misschien toch maar bestellen:p

15. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Zijn er al wat geruchten over een nieuw soort massive entertainment pack, met andere games/prijs ? Of iets anders?

16. Stoffel

Stoffel Leon Topsport

Leuk Bevonden:
    0
    M'n X-Box staat nog vrolijk op het postkantoor in m'n woonplaats. :'-(
    Was er 5 minuten niemand thuis bij me, komen ze de zooi afleveren...damm.

Nog even wachten dus.

Oh ja, Grave, de massive entertainment pack is nog steeds te koop bij
    playxbox.nl
    Blijft een goeie deal als je het mij vraagt.

Deel Deze Pagina