Nadeel van Gamecube de laatste tijd is, dat de line-up niet geweldig is op de korte termijn. Tuurlijk is er een nieuwe Zelda game aangekondigd e.d. Maar dat duurt nog wel ff voordat die uit is. Xbox heeft een sterkere line-up vind ik, de graphics zijn gewoon goed en soms zelfs veel meer dan dat. Ik doe een greep: PGR2, Ninja Gaiden, Chronicles of Riddick etc. Xbox is ook wel, het wordt vaak zo genoemd dus doe ik even hetzelfde, de krachtigste console van de drie genoemd. Harde schijf is ook relaxed en persoonlijk gebruik ik de DVD functie niet, maar dat kan ook meetellen bij een eventuele aankoop. Controllers [groot nadeel volgens sommige mensen] heb ik absoluut geen moeite met die dingen en vind ik ze gewoon fijner dan andere controllers nu ik eraan gewend ben.
Edit: bijna de PS2 vergeten. De PS2 heeft de reden 'heel veel spellen' maar dat vind ik ook wel meevallen. Xbox en NGC hebben er genoeg. Ik vind dat deze meer er tussenin zit en dat NGC en Xbox meer naar een kant wijzen. NGC de meer cartoony games [nix slechts aan voordat ze me verkeerd opvatten] en Xbox heeft ook iets aparts. Minder cartoony enzo, ik weet het ook niet precies. PS2 is voor mij een beetje van beide.
Laatst bewerkt: 15 aug 2004