Kan er mij soms iemand zeggen waar ik wallpapers kan vinden van xbox (logo, hardware, gamez,...) liefst 1152x864 ik heb er 1 goeie gevonden op www.teamxbox.com 800x600 1024x768 1280x1024
Ja tuurlijk.. sorry dom van me ik zie em natuurlijk wel mooi verschijnen ]:- Ok zo izzie beter denkik zeg ff wat je er van vind
Bedoel je dat oog uit DOA3? Trouwens wie heeft jullie logo gemaakt? Diegene kan vast ook wel coole wallpapers maken??
Ja echt vet gedaan!! kun je ook wel een mooie wallpaper maken Heeft iemand de folder van de Xbox al gezien bij discovery? Op de voorkant heeft de Xbox controller een wit/grijze kleur, in die kleur zouden ze em moeten verkopen!!!
Nee volgens mij niet, ik heb ooit wel gezien dat ze er een aan het maken waren maar dat is volgens mij nooit doorgegaan slechte zaak vinje nie?
ja helaas hebben de meeste gamestores een enorm brakke webpagina met halve flashzooi erdoorheen, lompe javascrippies en FrontPage 2000 effecten.. bah :r
Ik zat me ff te vervelen, en was met Photoshop aan het spelen, mischien is dit wel een leuke Wall voor jullie. Is echter alleen in 800*600 gemaakt, ik heb van die wereldbol ook een los logo gemaakt voor een avatar. laat maar weten wat je ervan vind
Koel Ik zou missch. alleen die wereldbol een paar tinten donkerder maken, is de sfeer wat darker..... als iemand mij volgt